restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

לאחר שביתה ממושכת ושנה של מו”מ: האוצר ואיגוד העובדים הסוציאליים הגיעו להסכמות

24 באוקטובר 2021

משרד האוצר הגיע היום (ראשון) להסכמות עם איגוד העובדים הסוציאליים על מה שהוגדר כ”רפורמה מקיפה במבנה שכר העובדים הסוציאליים, בעלות של 200 מיליון שקל לשנה”. ההסכמות הושגו לאחר למעלה משנה של מו״מ אינטנסיבי, בעקבות שביתת העובדים הסוציאליים בקיץ שעבר.

הרפורמה כוללת שינויים יסודיים במבנה שכר העובדים הסוציאליים, ביניהם העלאת השכר בעד 20 אחוז. שכר היסוד יעלה עד פי 3.5, ויעמוד על 8,000 שקלים, עליו יתווספו תוספות של ותק, ניסיון, לימודים וניהול. הרפורמה תחול רטרואקטיבית החל מחודש יולי 2021.

בנוסף סוכם בין הצדדים שעם פתיחת הסכמי השכר הבאים במשק, צפויה פעימה נוספת של הרפורמה בעלות דומה. מודל השכר החדש מבטל את ההשלמה לשכר מינימום, אשר קיבלו יותר מ-70% מהעו״סים. מודל השכר החדש מתגמל על מקצועיות ואחריות, ומאפשר אופק והתקדמות בשכר לאורך כל השנים במקצוע, ובכך צפוי למנוע נטישה של עו”סים את העבודה במקצוע. עם חתימת ההסכם צפויה המדינה להרחיבו בצו הרחבה, כך שגם עו”סים בעמותות ובשירותי רווחה מופרטים ייהנו מההישגים

יו”ר איגוד העו”סים, ענבל חרמוני, מסרה “לאחר למעלה משנה של מו”מ, הצלחנו להביא מתווה היסטורי של שינוי שורשי במבנה שכר העובדות הסוציאליות, יחד עם תוספות שכר בעלות כוללת של 200 מיליון שקל. מודל השכר שהנחנו על השולחן הושג במלואו”. על פי המידע שמסר האיגוד “שינוי מודל השכר ובניית אופק במקצוע: לא מדובר רק בתוספת שקלית או אחוזית. השגנו מודל חדש שמשנה את מבנה השכר מהיסוד. מודל שכר מתאים ונכון יותר, שמתגמל על מקצועיות ואחריות נוספת ומאפשר המשך התקדמות בשכר לאורך כל שנות הקריירה”. עוד הדגישו “העובדות הסוציאליות הן הגורם היחידי במשק שפרץ את הסכמי השכר, וזאת בשיא משבר הקורונה וללא תקציב מדינה. נרשם תיקון העיוות ההיסטורי בתוספת הוותק וחלוקתו כך שיתאפשר קידום בשכר לאורך כל שנות הקריירה וסוכם על הקמה ותקצוב אגף אבטחה ארצי לעובדות הסוציאליות ברשויות המקומיות, בעלות של 70 מיליון שקל המעוגנים בתקציב המדינה”.