restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

למען העסקה ישירה: חד”ש ירושלים דורשת להפסיק את הפרטת שירותי העירייה

20 ביולי 2021

חד”ש ירושלים מתנגדת להפרטת אגף שיפור פני עיר (שפ”ע) ודורשת העסקה ישירה של כל עובדי העירייה. לדברי חד”ש הנהלת העירייה “ממשיכה את גל ההפרטה האגרסיבי של אגף התברואה עם ההפרטה של אגף שפ”ע”. לאחרונה החל באגף תהליך של פרישה מרצון, חלק מהעובדים, אכן פרשו, אך מכיוון שהעירייה התחייבה לכאורה בפני משרד האוצר שיפרשו בין 130 ל-150 עובדים וכעת הוחלט לפטרם

לדברי פעילי חד”ש “יפוטרו בעלי משפחה המפרנסים בכבוד את משפחותיהם ודווקא בעת של קורונה לזרוק עובדים לטובת רווחי הקבלנים יביא למצב בו עשרות עובדים ימצאו ללא פרנסה ומצבם יהיה קשה מנשוא, לאחר שנתנו ממיטב שנותיהם לעיר ירושלים וטפחו אותה, למען הציבור”. אגף שפ”ע כולל את הלוגיסטיקה אשר נותנת שרות לגננות, יחידות מקצועיות של בנאים, מסגרים, רתחים וגוזמי עצים, אשר פעלו למען הציבור, יוחלפו בקבלנים שיפעלו למען צבירת רווחים על חשבון העסקת עובדים ללא זכויות.

חד”ש קראה לעירייה ולאוצר לעצור את ההפרטה והפיטורים, ו”לחזור להעסקה ישירה של העובדים בשירות העירייה בהתאם להבטחת הבחירות של משה ליאון ולמען כלל תושבי העיר ירושלים. ההפרטה פוגעת בשירות לתושב, היכולת הדמוקרטית שלנו למחאה על פגיעה במרחב הציבורי נפגעת כאשר היא נלקחת מהציבור לידי קבלנים אשר רואים את שורת הרווח בלבד”.

ועודL “קבלן אינו רואה את האינטרס בקיום צל במרחב הציבורי והוא אינו מחויב לו, כי הוא אינו חלק ממערכת דמוקרטית המייצגת את הציבור, הוא רואה את הרווח מהגיזום והכריתה של העץ בלבד. קבלן לא רואה את התושב שיפגע מבור במדרכה, הוא יראה את שורת הרווח, תמיד, כי הוא לא מחויב לציבור ואינו מושפע מהכח הדמוקרטי שלו ומחויב אליו. עלינו לדרוש דמוקרטיה חזקה יותר, להעניק ראייה דמוקרטית לעיר וכוח לעובד והתושב ולא לזרוק את העיר שלנו לידי האינטרסים של הקבלנים המקורבים”.