restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מאבק המים: צעדת מחאה מאשקלון לי-ם

23 בפברואר 2011

פעילים חברתיים וחברי מועצת העיר אשקלון, תומר גלאם ואבנר סוויסה, יקיימו ביום ראשון, ה-27 בפברואר, צעדה מאשקלון לירושלים במחאה נגד הקמת תאגיד המים באשקלון, שייקר את מחיר המים בעשרות אחוזים תוך שנה אחת. התאגיד הוקם על פי תכתיב האוצר במסגרת חוק תאגידי מים וביוב, לקראת ההפרטה של שירותי המים בישראל.

במסיבת עיתונאים אמרו חברי המועצה: “עליית המחירים הדרסטית פוגעת בשכבות החלשות כל נושא התאגיד יכול להיות טוב בערים שהתשתיות שלהן לא טובות – באשקלון זה ממש לא המצב. אנחנו כנציגי ציבור שחרתנו על דגלנו את הפן החברתי מרגישים שאנחנו חייבים לעשות מעשה ולהשמיע את קול הזעקה שלנו. התאגיד מביא לעלייה של 150 אחוזים במחיר המים לשנה – זהו דבר בלתי נתפס שאין לו שום סיבה.

“התושבים לא יודעים בכלל מה זה תאגיד. זה עושה נזק תדמיתי עצום לעירייה כי התושב לא מבין למה המחיר של המים קפץ בצורה כזו. אין שום סיבה לשים בה תאגיד. זה בדיוק המצב בעיר שלנו”.

הצעדה תצא ביום ראשון, ה-27 בפבראור, בשעה 09:00 מבנייני קרית האקדמיה – שם ממוקם תאגיד המים.