restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

“מאסנו בסיפורים, בטריקים ובשטיקים”: הנכים שבו להפגין נגד הממשלה

25 ביולי 2021

שבו מחאות הנכים ובצהרים נחסמו לתנועה נתיבי איילון, סמוך לתחנת רכבת סבידור בתל־אביב. מהשעה 18:00 תיערך הפגנה נוספת ליד קניון ג’י ביבנה. במקביל, מתקיימות מחאות וחסימות בכבישים שונים ברחבי הארץ.

המחאה התחדשה לאחר איחור ביישום חוק הנכים ולאור הפערים בין ארגוני הנכים לבין ממשלת בנט-ליברמן. רצון האוצר להוריד מיליארד שקלים מהתקציב המיועד ליישום החוק, מהווה את עיקר המחלוקת הנכים למשרד. כמו כן, מתכנן אגף התקציבים באוצר לקזז משמעותית בהטבות המס הניתנות לנכים, שרובם אינם זכאים לקצבת נכות. ארגוני הנכים דורשים משר האוצר אביגדור ליברמן לאמץ את המתווה ליישום מלא של החוק ולא לפגוע בזכויות הקיימות.

בהודעה שפרסמו אמש (מוצ”ש) ארגוני הנכים הם מסרו כי בכוונתם לקיים הפגנות במוקדים רבים ברחבי הארץ, החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד 20:00. “מאסנו בסיפורים, בטריקים ובשטיקים”, אמרו. “אנו דורשים במיידית להעביר את כל הכספים שאוצר המדינה חייב על פי חוק לכלל הנכים ולא מעביר אותם שנים רבות. אם ממשלת ישראל, ראש הממשלה ושר האוצר לא ייענו לבקשתנו האחת – להעביר את כל הכספים שהנכים אמורים לקבל אותם על פי דין, בלי שום קיזוזים שלא הוסכם עליהם מלכתחילה, ולכבד את כל ההסכמים שנחתמו בעבר עם מובילי המאבק – לא יהיו יותר פשרות, פתחנו במלחמת הקיום של כלל הנכים במדינה”.