restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מה לעשות עכשיו / ח”כ דב חנין

14 ביולי 2011

להסביר
נוכח הנחשול האנטי-דמוקרטי, רבים מתעוררים סביבנו. אבל רבים יותר עדיין לא מבינים היכן בדיוק הבעיה. אסור לוותר עליהם. אפשר וצריך להרחיב את המעגלים. יש דרכים רבות לעשות זאת.

אחת מהן – להפיץ, למשל, את דבריי בכנסת בדיון על חוק החרם, קטע בו ניסיתי להסביר לקהל בלתי משוכנע מה בדיוק הבעיה כאן.

לא לסמוך
כמשפטן, אני משוכנע שחוק החרם הוא פגיעה קיצונית בחופש הביטוי והמחאה. ראוי שבג”צ יפסול אותו אבל כלל לא בטוח שכך יקרה. כאשר ראשי הקואליציה מאיימים בגלוי על בית המשפט ומציעים מנגנון סינון פוליטי לשופטים – בג”צ הוא מוחלש ועלול להיות גם מפוחד. בג”צ יוכל לפעול רק אם תהיה אווירה ציבורית תומכת, אותה עלינו לייצר עכשיו.

לפעול
זה הזמן למחאה המונית. כאשר המרחב הדמוקרטי הולך ומתכרסם מיום ליום, חייבים לעשות מעשה. אכן, אם לא נתייצב כולנו להגנת הדמוקרטיה היום – לא תישאר דמוקרטיה להגן עלינו. קבוצות מחאה והתנגדות בפייסבוק הן חשובות, חשוב ליזום מחאות, לכתוב מאמרים ומכתבים למערכת, להמציא ולקדם מחאות יצירתיות.

לא פחות חשוב, זה הזמן לצאת לרחוב. אני מקווה שכבר במוצאי שבת ה-23 ביולי נקיים הפגנה המונית – של מחנה דמוקרטי רחב דמוקרטי ומגוון – בחוצות תל אביב. אני פועל לשיתוף פעולה רחב בין כל הכוחות, המפלגות, הארגונים והיוזמות האזרחיות כדי שנצעד ונעמוד שם יחד.

אם ברצונך לסייע בהתארגנות פנה/י אלינו באימייל הזה .

המחאה הפעם חייבת לאחד בין שתי הסכנות: הכיבוש הוא אויב הדמוקרטיה. שוב הוכח – עם המדכא עם אחר אינו יכול להיות חופשי. נפעל ונפגין להגנת הדמוקרטיה ולהוקעת הכיבוש, למען דרך אחרת לישראל – שלום עם הפלסטינים, רווחה במקום התנחלויות, דמוקרטיה לכולנו!