restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מורות העיוורים פתחו בשביתה בגלל הלנת שכרן

24 באוקטובר 2010

מורות מעמותת מגדל אור, המסייעת ומדריכה עיוורים, החלו לשבות ביום ראשון, ה-24 באוקטובר, ללא הגבלת זמן. השביתה מתקיימת במחאה על סירובו של משרד הרווחה לממן את חובות העמותה כלפיהן. המורות מסרו כי 35 מהן לא קיבלו משכורות מלאות מזה חמש שנים. ממשרד הרווחה נמסר כי נעשים המאמצים למצוא פתרונות לצדדים.

ועד מורות השיקום, המיוצגות על ידי כוח לעובדים, מוחות על סירובו של משרד הרווחה לקחת אחריות על חובות העמותה בסך 8.5 מיליון שקל לכלל עובדיה. השביתה עלולה לפגוע ב-3,500 המטופלים של העמותה, הנמצאת בקריית חיים.

לאחר שהעמותה צברה גרעון בסך 9 מיליון שקל מינה בית המשפט במרץ 2010 מנהל מיוחד לעמותה, עו”ד נמרוד טפר. טפר מנהל מו”מ למכירת העמותה לקרן רש”י, אחת הקרנות הפרטיות הגדולות בישראל הפועלת בתחום החינוך והרווחה. לטענת המורות, קרן רש”י מסרבת לנהל משא ומתן עם העובדים על הסדרת חובות העבר ומעוניינת לכפות על העובדים חוזי העסקה אישיים במקום הסכם קיבוצי.

לדברי מורות השיקום יש בידי קרן רש”י ומשרד הרווחה לכסות את כל החוב, אם האחרון יתנה את הרכישה בסגירת החוב, כשהתמריץ לתשלום מצד הקרן יבוא הודות לשטחים בהיקף של 26 דונם בערך של כ-6 מיליון שקל, שתקבל הקרן עם רכישת העמותה.