restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מחאות בעקבות הצעת נתניהו להקים מתקן כליאה לפליטים

25 בנובמבר 2010

גל מחאות בעקבות הצעת ראש הממשלה בנימין נתניהו להקים מתקן כליאה “לרבבות” פליטים מאפריקה השוהים בישראל. אל המתנגדים הצטרף ראש מועצת רמת נגב, שמוליק ריפמן, שאמר “אני לא מוכן למתקן שהייה פתוח. איני רוצה שבמועצה שלי יסתובבו 5,000 מהגרי עבודה. זה יביא לירידה באיכות החיים ועלייה ברמת הפשיעה. המועצה תקדם את התכנון יחד עם משרד הביטחון אך לא תאפשר את פתיחתו אם הוא לא יהיה סגור”.

המוקד לסיוע לעובדים זרים התייחס להתנגדותו של יו”ר המועצה: “יש להצטער על כך שמר ריפמן מבסס את התנגדותו להקמת המתקן, שאנו שותפים לה, על הנמקות חשוכות, שאין להן קשר לעובדות בשטח. נתוני המשטרה מוכיחים שאחוז מבקשי המקלט המעוברים בפשיעה מתוך חלקם באוכלוסיה, קטן באופן משמעותי מאחוז הישראלים במעורבים בפשיעה מתוך חלקם באוכלוסיה. לעניין הקמת המתקן, הרי ששוב מסרבת מדינת ישראל ללמוד מניסיון העולם וההיסטוריה, תוך בחירת פתרון אשר לא יפתור את הקשיים עימם מתמודדים מבקשי המקלט, ינהג בהם בחוסר כבוד וידון אותם למצוקה קשה, חרף התופת ממנה הם מגיעים. כל זאת, תוך הפרת התחייבויותיה של מדינת ישראל ובזבוז כספי משלמי המיסים”