restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מיום ראשון: שביתה של הסגל הזוטר באוניברסיטאות

12 בדצמבר 2011

ביום ראשון, 18 בדצמבר, תחל שביתה כללית של הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטאות – כך נמסר היום על ידי ארגוני הסגל הזוטר באוניברסיטאות, שהודיעו: “בשל חוסר נכונותם של ראשי האוניברסיטאות (ור”ה) והוועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוהה (ות”ת) להתקדם במו”מ ולפתור את מצוקות הסגל הזוטר, אנו נאלצים להכריז על שביתה כללית החל מיום ראשון. השביתה תמשך עד אשר ייחתם מסמך הבנות שמסדיר את כל הסוגיות שבסכסוך”.

עוד נמסר: “מזה קרוב לשנה מתנהל משא ומתן ארוך ומייגע על תנאי העסקת הסגל האקדמי הזוטר. לאחר שפתחנו במאבק שכלל גם עיצומים, נראה היה שהצלחנו להתקדם במו״מ ולהגיע להסכמות לגבי הצורך בשיפור שכר המתרגלים, ביחס לצורך בביטחון תעסוקתי ועוד. היו נקודות שבהן המו״מ התקדם פחות, אך הייתה תקווה לסיום קרוב של המגעים. בישיבות המו”מ האחרונות חלה נסיגה, כאשר ראשי האוניברסיטאות חזרו בהם מההסכמות שהושגו במפגשים קודמים. המחלוקת כעת עומדת על סוגיות הליבה של שכר המתרגלים, ביטחון תעסוקתי, “העשור האבוד”, גודל כיתות, מלגאים, מורים מן החוץ ותנאי ההעסקה בתכניות חוץ תקציביות — כל הנושאים המהותיים שבגינם יצאנו למאבק, שהיו אמורים למצוא את פתרונם במסגרת הרפורמה בהשכלה הגבוהה של ות”ת”.

אנשי הסגל האקדמי הזוטר נקראו “לכבד את השביתה וזאת על מנת להביא לשביתה חזקה ויעילה, שאנו מקווים שתהיה קצרה ככל הניתן. חברי ארגון שיכולים לסייע בפעילויות השביתה השונות אנא פנו אלינו בהקדם. יחד נדרוש מראשי האוניברסיטאות, מפרופ’ מנואל טרכטנברג, יו”ר ות”ת, ומגדעון סער, שר החינוך, להכיר כי חברי הסגל הזוטר אינם סרח עודף אלא חלק בלתי נפרד ממערכת ההשכלה הגבוהה. לא עוד עובדים כמו עובדי קבלן, מנוצלים וחסרי ביטחון תעסוקתי אלא חברי סגל העובדים בתנאי העסקה הוגנים וראויים. המאבק שלנו אינו רק מאבק שכר אלא מאבק על דמותה של מערכת ההשכלה הגבוהה. אנו נאבקים על הפיכתה של מערכת ההשכלה הגבוהה ממערכת מנצלת ופוגענית למערכת המכבדת את חבריה ומעריכה את נחיצותם וזאת לטובתם של חברי הסגל, הסטודנטים והמערכת כולה. אנו קוראים לציבור הרחב ובפרט לחברי הסגל הבכיר, לעובדי האוניברסיטה והסטודנטים לתמוך במאבקנו”.