restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מתקדמת חקיקת חוק הגנת הסביבה של ח”כ חנין

17 בנובמבר 2010

השבוע המשיכה ועדת הפנים והגנת הסביבה לדון בהכנת הצעת חוק הגנת הסביבה (סמכויות פיקוח ואכיפה), התש”ע – 2010. החוק כבר אושר בקריאה הראשונה בכנסת והועדה מכינה אותו לקריאה שנייה ושלישית. מטרת החוק – להגן על הסביבה באמצעות עיגון והרחבת סמכויות ופיקוח של פקחי המשרד להגנת הסביבה ושל רשויות אחרות. ההצעה היא שילוב של הצעת חוק ממשלתית והצעתו הפרטית לחוק של ח”כ ד”ר דב חנין (חד”ש).

השבוע נידון הסעיף בהצעה הממשלתית שמאפשר סלחנות יתר וחריגה של מוסדות המדינה מאכיפה סביבתית. על פי הנוסח המקורי של ההצעה הממשלתי: “מפקח לא יפעיל סמכויותיו לפי פקודה זו כלפי המדינה ומוסדותיה”. האפשרות שחלק ניכר ממוסדות המדינה לא יהיו כפופים לאכיפה סביבתית קוממו את חברי הוועדה ח”כ חנין וניצן הורוביץ (מרצ).

בסופו של דבר הומלץ על ההצעה “שרק מפקח שאינו עובד מדינה לא יוכל להפעיל את סמכויותיו כלפי מוסדות המדינה”. סעיף עליו הייתה הסכמה הוא: “כל המפקחים יאושרו לאכיפה על ידי המשרד להגנת הסביבה והמשרד יהיה גם הממונה על הכשרת כלל מפקחי הסביבה”.