restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

נמשכת המחאה נגד עסקת קצא”א עם האמירויות: שרשרת אנושית בחוף זיקים

19 באוקטובר 2021

המערכה נגד עסקת קצא”א עם האמירויות נמשכת וביום שישי הקרוב בצהריים יתקיים מפגן מחאתי בחוף זיקים, מול המזח של חברת הנפט. מאות יצטרפו לשרשרת אנושית במיצג “הקו האדום” של האמן דורון גזית הבינלאומי סביבתי. את האירוע מובילים אנשי הים התיכון, עמותת צלול, והאמן  בשיתוף קואליציית הארגונים הפועלת לעצירת העסקה שחתמה החברה מאיחוד האמירויות להולכת נפט מוגברת בין אילת לאשקלון.

גזית, שבנה את המיצג “קו אדום” הוא אמן סביבתי ופעיל נגד שינוי האקלים שהקים את פרויקט עורקי הדם: מאות מטרים של בלון אדום מנופח המוצב באזורים שנפגעו מהמשבר הסביבתי

“השרוול האדום הוא עורק הדם של אמא אדמה הזועקת לעזרה ואיתו אני עובר ויוצר במקומות בעולם שנפגעו, ואתרים שבהם האדם, פגע בטבע”, מסר גזית. את “עורקי הדם” הוא הציב בעבר במחאות רבות בארץ בעולם כמו בים המלח, באסדת הגז מול חוף הכרמל, באלסקה, בקליפורניה ובאגם מול מונטריאול.

יצוין שמסגרת המחאה נגד העסקה, פעילי ארגון הסביבה המרד בהכחדה חסמו ביום ראשון האחרון את הכניסה למתחם קצא”א באשקלון. הפעילים, שקשרו את עצמם לחביות מול שער המתחם, חסמו את הכביש כשעה וחצי ונתקלו באלימות קשה מידי עובדי קצא”א ושוטרים. הפעילים הופרדו באלימות תוך כמעט שבירת ידיים והוכנסו למספר ניידות שכל אחת מהן הורידה אותם במקום אחר. שבעה פעילים נעצרו במהלך המחאה. מהארגון נמסר כי הסכם העברת הנפט מהאמירויות דרך מפרץ אילת “ממשיך להתקדם על אף שהוא איוולת סביבתית ואקלימית מוחלטת ועל אף התנגדותם של שר האנרגיה הקודם, זו הנוכחית והמשרד להגנת הסביבה”.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/107428