restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עברה בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק איסור נהיגה בחופים של ח"כ חנין

8 בדצמבר 2010

הצעת חוק איסור נהיגה בחוף ים עברה ביום שלישי, ה-7 בדצמבר, בכנסת בקריאה שנייה ושלישית בתמיכה של 14 חברי כנסת ללא התנגדות. ח”כ ד”ר דב חנין, יוזם החוק, הגיב על האישור: “הנהיגה המופקרת בחופים מסכנת חיים והורסת את הסביבה. החוק שאושר היום קובע איסור ברור והגדרות ברורות, מחדד את הענישה ומייצר מנגנוני אכיפה אפקטיביים ומודרניים. החוק עבר בכנסת דרך ארוכה וקשה גם עקב מחלוקות שונות בין משרדי הממשלה. עם אישורו נסתמה פרצה קשה בחקיקה הסביבתית בישראל”.

החוק החדש ייעל בעיקר את תחום האכיפה על הנהיגה בחופים. על פי החוק, יוגדרו תחומים האסורים בנהיגה באופן ברור ותוטל חובת סימון התחום המוגן מנהיגה. כמו כן נקבע מנגנון לשינוי התחומים האסורים בנהיגה ואפשרות להטלת קנס על פי מספר הרישוי של הרכב. על פי החוק יוכל בית משפט להטיל על מי שיורשע בנהיגה ברכב בחוף ים לתקן את ההרס הסביבתי שגרם ובתנאים מסוימים, יהיה ניתן לשלול את רישיונו של מי שיורשע לתקופה של עד 120 יום.