restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עובדי אלפא יפגינו שוב מול ביתו של דוד פורר – מבעלי השליטה בחברת בזק המופרטת

22 ביולי 2021

מאות עובדי אלפא יפגינו שוב מחר (שישי) ברמת השרון מול ביתו של דוד פורר, מבעלי השליטה בחברת בזק המופרטת. זאת, על רקע סכסוך העבודה שהכריזו ועד אלפא (איחוד של ועדי העובדים של פלאפון ושל בזק בינלאומי) על רקע כוונת החברה למזג את בזק בינלאומי עם יס, חברת הבת השלישית של בזק. האיחוד כבר קיבל את אישור הממשלה.

בהזמנה ששלח היום הוועד לעובדים נאמר “מוזמנים להצטרף אלינו מחר בשעה 10:00 לקבלת שבת וחגיגות ט”ו באב מול ביתו של דוד פורר. ביחד נציין את סיפור האהבה שנרקם בין (השר התקשורת יועז) הנדל לפורר. סיפור שמזרים כך נראה, לכיס של פורר ערמות של כסף באמצעות הפינוקים והליטופים של הנדל, והכל על גבם של העובדים ולקוחות החברות. בקרוב כולנו נרגיש את זה גם בחשבונות שלנו”.

ביום שישי האחרון עשרות עובדי אלפא קיימו מחאת “השכמת בוקר” למנכ״ל החברה, רן גוראון, מול ביתו ברעננה. המפגינים נשאו כרזות בהן נכתב “קפיטליסטים הביתה”, “גוראון – משרתם של בעלי ההון” ו”הטייקונים מתעשרים על חשבון העובדים”.

יו”ר ועד עובדי אלפא יחיאל שמן מסר: “נעשה הכל כדי לשמור על מקומות הפרנסה שלנו, גם אם זה אומר שנצטרך להגיע בכל בוקר ולמחות מול ביתו של גוראון או אחד מבעלי השליטה בבזק. עובדי אלפא הם לא סחורה בשוק שאפשר להיפטר מהם בהינף יד, אלא עובדים מסורים ומקצועיים שנותנים את הלב והנשמה עבור חברות הבת. התחייבו לנו לסינרגיה שתעצים אותנו ותהפוך אותנו לחברת התקשורת המובילה בישראל וכל מה שקיבלנו עד עכשיו זה התייעלות ורצון לפטר עוד עובדים. לא יקום ולא יהיה!”.

מאות עובדי אלפא כבר לפני עשרה ימים ברמת השרון מול ביתו של פורר. העובדים נשאו שלטים בהם נכתב בין היתר: “פורר, העובדים לא למכירה”, “פורר, באת לפורר?”, “העובדים מאוחדים, בהנהלה מפחדים”, “הסכם אחד, ועד אחד” ו”פורר תתעורר, העובדים שווים יותר”.

סרטון – אסיפת הסברה של עובדי אלפא במטה החברה, השבוע, על הסיבות למאבק:

https://www.facebook.com/102124735472311/videos/136679845272287