restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עובד נהרג לאחר שנלכד תחת מדחס שנפל עליו במפעל טמבור באזור התעשייה של עכו

11 בינואר 2022

עובד בן 74 תושב ג’דיידה מכר, עפו דיראווי, נהרג הבוקר (שלישי) לאחר שנלכד תחת מדחס שנפל עליו במפעל טמבור באזור התעשייה הדרומי של עכו. צוות מד”א ביחד עם עובדים נוספים חילצו את העובד מתוך המכונה בה נלכד והחלו בטיפול רפואי, אולם הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר להם אלא לקבוע את מותו. יצוין שלפני כשנה נמחץ למוות עובד לאחר שנלכד במסוע במפעל ישקר באזור התעשייה מגדל תפן.

חובשים ופראמדיקים למוקד של מגן דוד אדום דיווחו כי הפועל איבד את הכרתו ואינו מראה סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. פראמדיק מד”א, עמוס דדון, מסר: “הפועל שנלכד בתוך המכונה היה מחוסר הכרה וסבל מחבלות קשות. עם פועלים נוספים חילצנו אותו והתחלנו בטיפול הרפואי, אבל לצערנו הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”