restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עיר לכולנו מתנגדת לביטול כיתות בדרום ת”א

4 בספטמבר 2010

בחופשת הקיץ קיבלו הורי התלמידים העולים לכיתות ג’ בביה”ס תל-חי שברחוב מעפילי אגוז, בדרום תל-אביב, הודעה שלא ייפתחו שלוש כיתות ג’ בהן היו אמורים ללמוד 27 תלמידים בכל כיתה, כפי שהיה בכיתות א’ ו-ב’. במקום זאת ייפתחו רק שתי כיתות ובכל אחת כ-37 תלמידים.

משמעות איחוד הכיתות הינה ידירה וודאית בהישגי התלמידים עקב המעבר לכיתה רועשת וצפופה בה לא ניתן להקדיש את תשומת הלב הראויה לכל תלמיד ותלמידה בנוסף, מבנה בית הספר יהיה ערוך לקלוט שתי כיתות גדולות רק אחרי החגים. במחאה על איחוד הכיתות השביתו הורי כיתות ג’ את הלימודים החל מהראשון בספטמבר ופנו ישירות לעירייה כדי לבטל את האיחוד.

חברת המועצה מטעם תנועת עיר לכולנו בת”א-יפו, יעל בן-יפת, כתבה לראש מנהל החינוך בעירייה: “הכיתות הקטנות הביאו את הילדים להישגים ניכרים, ובהקשרים של שכונות הדרום ומצוקה כלכלית הדבר לא יסולא בפז.” העירייה הציעה פתרון של תוספת שעות תגבור. אבל מה מסתבר? שהפתרון הזה יעלה יותר משמירה על שכבת ג’ ובה שלוש כיתות. כך הדגישה חברת המועצה במכתבה: “הבנתי כי הפתרון המוצע על ידי מינהל החינוך, של שעות תגבור, עלותו רבה יותר מעלות כיתה נוספת. לכן, בעקבות כל זאת ובעקבות שיחות שערכתי עם ההורים, הנחושים להמשיך במאבק, אבקש כי מינהל החינוך ישקול שנית את העניין ויאפשר את הכיתה השלישית בשכבה”

לאתר המאבק של ההורים

לאתר עיר לכולנו