restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

פורסם סקר נוסף אחרי החלטת היועמ”ש נגד נתניהו: הרשימה המשותפת של חד”ש-תע”ל במקום השלישי

4 במרץ 2019

שלושה ימים לאחר החלטת היועץ המשפטי לממשלה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו בכפוף לשימוע, סקר מנדטים שנערך על ידי “פאנלס פוליטיקס” עבור “חדשות הבוקר” מעלה כי חד”ש-תע”ל תהיה הרשימה השלישית בכנסת עם 9 חברי כנסת ושגוש המרכז והשמאל מוביל על גוש הימין והגזענים בשני מנדטים – 61 מול 59.

על פי הסקר מפלגת כחול לבן מובילה עם 38 מנדטים ואחריה הליכוד עם 30 מנדטים, אך הדרמה הגדולה נמצאת בתחתית הרשימה, כאשר מפלגות הימין: ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן, גשר של אורלי לוי אבקסיס לא עוברות את אחוז החסימה עם 2.1% ו-2.8% וגם מפלגת זהות של משה פייגלין לא תיכנס לכנסת. על פי הסקר רשימת רע”ם-בל”ד תקבל רק 2.2% מקולות הבוחרים, העבודה 8% ומרצ 6%. משתתפי הסקר נשאלו האם ראוי שנתניהו ימשיך לכהן כראש ממשלה תחת כתב אישום. 50% השיבו שלא, 41% השיבו שכן ו-9% השיבו שאינם יודעים.

יצוין שזהו הסקר השני המצביע על מגמה דומה. יממה לאחר החלטת היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ועל פי הסקר שפורסם ביום שישי האחרון בחדשות 13, מפלגתו של גנץ, כחול-לבן, תזכה ל-36 מושבים, הליכוד ל-30 והרשימה המשותפת של חד”ש ותע”ל לתשעהץ עוד עולה מהסקר שיהדות התורה תקבל שבעה, איחוד מפלגות הימין הגזעני: שבעה; ש”ס, העבודה ומרצ: שישה, הימין החדש של בנט רק חמישה, רע”ם-בל”ד וכולנו של שר האוצר: ארבעה. ישראל ביתנו שמנהיגה אביגדור ליברמן יזם את העלאת אחוז החסימה לא תעבור אותו, גם גשר של ח”כ אורלי לוי-אבקסיס (שפרשה ממפלגתו של ליברמן) אף היא לא עוברת את אחוז החסימה.

ח”כ איימן עודה (חד”ש) הגיב לתוצאות הסקר ואמר “לו הבחירות היו מתקיימות היום, נתניהו ושריו הגזענים היו מפסידים. ליברמן לא היה עובר את אחוז החסימה שהוא בעצמו העלה. הבחירות באפריל עומדות על חודו של קול ואנחנו נטיל את כל משקלנו כדי להביס את מי שחוקק את חוק הלאום, חוק קמיניץ, הוציא מחוץ לחוק את הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, את מי שהסית נגדנו יותר מכל, ושפועל על מנת לחסל את האפשרות להקים מדינה פלסטינית והשגת שלום”.