restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שישי: המחאה השבועית בשייח ג’ראח

8 באפריל 2010

ממטה המאבק של פעילי השלום נגד ההתנחלות בשייח’ ג’ראח, הגיבו ביום רביעי (ה-7 באפריל) לדרישת המתנחלים, באמצעות תביעה שהוגשה השבוע, לגרש משפחות פלסטיניות נוספות מבתיהן: “לא ייתכן שמדינת ישראל שוב ממשיכה להעמיד בסכנה את מעמדה הבינלאומי בגלל קבוצת כהניסטים סהרוריים. יד אחת מפייסת את ארה”ב, ויד השנייה מקדמת התנחלויות בלב ירושלים. המאבק בשייח ג’ראח הוא מאבקה של ישראל השפויה וחפצת החיים, מול הטירוף המשיחי של תלמידי כהנא ומעריצי ברוך גולדשטיין שמסובבים את נתניהו וברקת על האצבע הקטנה”. בעמותת “עיר עמים” הוסיפו: “אסור לשעבד את מעמדה של מדינת ישראל לטובת קומץ מתנחלים קיצונים המבקשים לסכל כל אפשרות לסיום הסכסוך בעיר”.

בכתב התביעה המדובר, שהוגש אתמול בשם “נחלת שמעון הצדיק”, נכתב: “הבנייה הבלתי חוקית שבוצעה על ידי הנתבעים… על מקרקעין השייכים לתובעת, מהווים בבחינת עוולה של הסגת גבול ופלישה מצד הנתבעים”. עוד נכתב כי “הנתבעים או מי מהם נוהגים להפריע ו/או להטריד ו/או לאיים על שכניהם במתחם”.

ביום שישי, ה-9 באפריל, בשעה 16:00, תתקיים המחאה השבועית בשייח ג’ראח. להרשמה (לפני יום שישי) להסעות מתל אביב שיצאו ממסוף אל על ב-14:30: ליהי 0504880969 סילאן 0547958143 או יותם 0544763800.

עוד על המאבק בשייח ג’ראח