restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

קומוניסטים הותקפו בבולוניה בידי לאומנים אוקראינים בזמן תהלוכת ה-1 במאי

13 במאי 2022

בבולוניה, אוקראינים לאומנים התחילו לרדוף את הקומוניסטים של Cambiare Rotta, אחד הארגונים השמאליים הבולטים בעיר. לאחרונה, החל הארגון לבטא בפומבי את עמדותיו בדבר התנגדות לפלישה הרוסית, תוך הטלת עיקר האחריות על נאט”ו והמערב.

הלאומנים האוקראינים היכו בכמה מוקדים שונים בעיר: בחודש אפריל, תקפו קבוצות הנושאות קעקועים של סמלים לאומניים פסטיבל רחוב בשכונת עוני. כשבועיים לאחר מכן, התעמתו הפורעים הפשיסטים עם מפגינים שמאלנים בתהלוכת ה1- במאי. במהלך העימותים ניקבו הפורעים את גלגלי המכוניות של חלק מחברי ארגון Cambiare Rotta. כמה ימים לאחר מכן (4.5), תקפו הלאומנים בסכין את אחד מהפעילים, אותו זיהו מהעימותים הקודמים.

מהארגון נמסר: “למרות המקהלה המתוזמרת של גופי התקשורת, ולמרות התיישרות השיח הפוליטי עם מדיניות ההסתה של הממשלה, הוכיחו רוב הציבור והמעמדות העממיים כי הם מחויבים למאבק נגד התערבות אימפריאליסטית באשר היא, ונגד תעשיית הנשק”. עוד הדגישו: “במצב הנוכחי המעמדות השליטים יוצרים מרחבים חדשים לפעילות פשיסטית ומעמידים אותם לשימוש (כפי שנעשה לאורך ההיסטוריה) בשירות האימפריאליזם. ראינו זאת בתקיפות האלימות שאירעו באפריל וב1 במאי”.  

למרות התקיפות ואירועי האלימות, הודיע הארגון על כוונתו להמשיך להיאבק: “אנו קוראים לכל הכוחות הדמוקרטיים, האיגודים המקצועיים והקבוצות האנטי-פשיסטיות בעיר לעמוד על המשמר ולגבש יחד אסטרטגיה אנטי-פשיסטית. עלינו להקים חזית אנטי-פשיסטית רחבה שתאתר ותפלוט החוצה את ביצי הנחש שהחלו בוקעות ברחבי אירופה. לא נהיה קורבנות לבריונות, ולא ניקח צעד אחורה!”.

מתנועת Rete Dei Comunisti (ארגון קומוניסטי הפועל בבולוניה) נמסר: “אנחנו עדים למתקפה פשיסטית מתמשכת בכל רחבי איטליה, שהחלה עם פרוץ המלחמה באוקראינה. כבר ראינו את בקבוקי התבערה שהושלכו לתוך ביתם של תושבים רוסים בליבורנו, ואת התעמולה הגזענית שרוססה ברחובות נאפולי. מה שקרה בבולוניה בשבועות האחרונים צריך לגרום לציבור כולו להרהר במה שמצפה לנו בהמשך”.

על המשך הדרך הוסיפו:” פעולה אנטי-פשיסטית מוכרחה להיות מתורגמת לאמצעים פרגמטיים שמערבים בין היתר את שיתוף הפעולה הפוליטי בין הכוחות הדמוקרטיים, האנטי-פשיסטיים, הסוציאליסטיים והקומוניסטיים בעיר ובמדינה. העדיפות הראשונה כרגע צריכה להיות האפשרות להציל את חברינו מסכנה בכל רגע שבו הדבר נדרש”.