restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מוצ”ש ה-3 בספטמבר: הפגנות המיליון

28 באוגוסט 2011

במוצ”ש, ה-3 בספטמבר, תגיע המחאה ההמונית נגד המדיניות החברתית-כלכלית של ממשלת נתניהו לשיא נוסף: הפגנת המיליון. מאות אלפי בני אדם צפויים לצאת ולהפגין בכיכר המדינה בתל אביב, בירושלים, בחיפה ובערים נוספות, ולדרוש מהממשלה מדיניות אמיתית של צדק חברתי. לעמוד האירוע של עצרת המיליון בפייסבוק.

 

פרטים על מוקדי ההפגנות:
* תל אביב – 20:30 צעדה מכיכר הבימה, 21:30 עצרת בכיכר המדינה.
* ירושלים – 21:00 צעדה מגן הסוס, 22:00 עצרת בכיכר פריז.
* חיפה – 20:30 צעדה מכיכר מאירהוף, 21:30 עצרת במושבה הגרמנית.
* נס ציונה – 21:00 עצרת ברחבת הקניותר.
* כרמיאל – 20:30 עצרת בכניסה הראשית לכרמיאל בצומת כביש 85.
* נהריה – 20:00 צעדה מצומת נהריה (מאהל נהריה) על הגעתון, עצרת רחבת עיריית נהריה 21:00.
* הקריות – יציאה ממאהל הקריות בכיכר התותח בשעה 20:30, עצרת בצומת צבר בשעה 21:00
* עפולה – מתכנסים במאהל בשעה 20:30 ומשם יוצאים לצעוד במסלול הבא: ארלוזרוב – יהושע חנקין – אורנים – חטיבה 9 – גן הרכבת (הבמה הישנה), שם תיערך העצרת בשעה 21:00.
* רחובות – הסעות לעצרת בת”א יצאו באופן מסודר ממאהל רחובות (גן המייסדים) בשעה 20:00. עלות השתתפות היא 5 ש”ח ויש להירשם במייל mahalrehovot@gmail.com
*ראשל”צ – הסעות יצאו מהמאהל לעצרת בת”א בשעה 19:00. עלות השתתפות היא 10 ש”ח. יש להירשם במייל alternate.new11@gmail.com או בטלפון נייד 052-559-4479 (אחרי השעה 14:00).

 

 

———–

רבבות הפגינו במוצ”ש ה-27 באוגוסט בכל רחבי הארץ במחאה על המדיניות החברתית-כלכלית של ממשלת נתניהו ובדרישה לצדק חברתי. כ-25 אלף איש צעדו בת”א, כ-10,000 הפגינו בירושלים, כ-5,000 בראשל”צ ועוד אלפים רבים ביפו, בחריש, בטבריה, בקצרין, בבקעת אונו ובהוד השרון.

 

בעצרת בת”א נאם אביו של החייל החטוף גלעד שליט, שאמר: “אני ומשפחתי נרגשים ונפעמים אל מול המחאה המופלאה שהחלה בשדרות רוטשילד בקריאה עצומה של אזרחים אשר מתחננים למנהיגינו ולראש הממשלה שיקשיבו להם”. יוזמת המחאה, דפני ליף, אמרה בנאומה: “נחנו לא נחכה עוד הרבה זמן, אדוני ראש הממשלה. זה לא איום. זה פשוט המצב. לאנשים שמפונים מהבתים שלהם אין זמן לחכות. לאנשים ששולחים בשבוע הבא ילדים לבית הספר בלי יכולת לתת להם ארוחה חמה או ספרים אין יכולת לחכות. לעובדי הקבלן חסרי הזכויות אין יכולת לחכות. לאנשים המוגדרים כמעמד ביניים אבל שלא מסוגלים לגמור את החודש או לחסוך לעתיד אין יכולת לחכות. לקשישים אין יכולת לחכות. אין. האנשים האלה הם אנחנו. ואנחנו אומרים לך – אין לנו יכולת לחכות. מספיק חיכינו. עכשיו תורכם. עכשיו תורך!

“אנחנו לא עיוורים, אנחנו רואים מה קורה במזרח התיכון, מה קורה בעולם. זו לא תקופה פשוטה, זו לא תקופה קלה, זו לא תקופה של צמיחה, אבל זו בהחלט התקופה, וזה בהחלט הזמן, לחזק בה את היסודות של החברה שלנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לחכות. רבע מתושבי המדינה שמוגדרים עניים לא יכולים להרשות לעצמם לחכות. הפערים הבלתי נסבלים בחברה הזו לא יתאחו אם נחכה. הם רק ילכו ויעמיקו. אנחנו הציבור הישראלי שהולך ומתאחד לא ניתן לזה לקרות! זה דבר שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו בשום פנים ואופן. אנחנו לא ניתן יד לעוד ספינים, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד התמהמהות, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להמשיך ולהתנהל מהסלמה להסלמה, ממבצע למבצע. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את הדברים האלה. הדבר היחיד שאנחנו מסוגלים וצריכים להרשות לעצמנו הוא צדק חברתי. תחליט אתה אם אתה מצטרף.

“מכאן אנחנו מחזירים את הכדור, את נטל ההוכחה, אל ראש הממשלה. הבהרנו חזור והבהר מהם תנאי הסף לשינוי הסדר החברתי-כלכלי במדינת ישראל. מיליוני אנשים קראו וקוראים וימשיכו לקרוא בקול ברור וצלול לשינוי הזה. תראה, אדוני, מי מדבר כאן, מי נמצא כאן, מי היה כאן. כולם. אתה לא צריך סקר בשביל לדעת מה העם רוצה. זה הסקר שלך. הנה הוא. הנה אנחנו. עכשיו השאלה היא מה אתה מתכוון לעשות”. ראשי המחאה ציינו כי במוצ”ש, ה-3 בספטמבר, צפויה המחאה לעלות שלב ולהוציא עוד רבים לרחובות הערים.

בעצרת בת”א נאמה גם ציפי מימון, מורה מעוטף עזה, שאמרה: “אין טעם להשקיע כל כך הרבה משאבים בהתגוננות כלפי חוץ, כאשר בתוך הבית הכל קורס. תשאלו את תושבי הנגב, שמדממים בימים אלה תרתי משמע, בשל ההפגזות הבלתי פוסקות ובשל קיפוח שנמשך כבר עשרות שנים בכל תחומי החיים. גם תושבי הנגב אומרים: לא די יהיה לנו להיות מוגנים פיזית. ההשקעה בחינוך, בבריאות וברווחה, היא שתהפוך אותנו לחברה חזקה”.

בסוף העצרת שהתקיימה בירושלים נכנסו עשרות פעילים לבניין נטוש במחאה על מאות הבתים הנטושים העומדים ריקים ברחבי הערים מבלי שהעירייות ישמישו אותן לצרכי הציבור. הפעילים ערכו במקום ערב הקראת שירה.

ביפו התקיימה הפגנה יהודית-ערבית שאורגנה בידי מאהלי הפריפריה, ובאזור חריש (ואדי ערה) צעדו מאות יהודים וערבים בדרישה לצדק חברתי ולהפסקת תהליך ייהוד ואדי ערה. באזור המשולש התקיימו הפגנות יהודיות-ערביות בטייבה ובקלנסווה, שם היא אורגנה בידי מק”י וחד”ש, בהשתתפות תושבים רבים מאזור השרון. הפגנות נוספות ביוזמת מק”י וחד”ש התקיימו בצומת יובלים שבגליל ובעין איברהים.