restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

רביעי בחיפה: הפגנה בדרישה לשחרור מח’ול וסעיד

18 במאי 2010

שלושת סנגוריו של אמיר מח’ול, החשוד ב”עבירות ריגול”, פגשו אותו ביום שני (ה-17 במאי) בפעם הראשונה, אחרי שבוע וחצי במעצר. עורכי הדין מסרו מוקדם יותר השבוע כי יסרבו להופיע לדיון בהארכת מעצרו של הפעיל הערבי, אם לא יינתן להם להיפגש עמו. בדיון הארכת המעצר, שהתקיים לאחר הפגישה, האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרו של מח’ול עד יום חמישי.

עורכי הדין, חוסיין אבו חוסיין, ארנה כהן וחסן ג’בארין ממרכז עדאלה, דיווחו לאחר הפגישה כי מח’ול מותש בריאותית בעקבות חקירות אינטנסיביות. ביום שני בבוקר, בתחילת ההליך המשפטי נערכה הפגנה בפתח בית המשפט בדרישה לשחררו ובדרישה לשחרר את ד”ר עומר סעיד. להפגנה הגיע גם בנימין גונן, פעיל חד”ש ומראשי המפלגה הקומוניסטית הישראלית, שאמר: “שנים אני משתתף בהפגנות יחד עם מיעוטים, אם זה פועלים או ערבים ישראלים, מה שנעשה פה זה פשיזם והניסיון היסטורי מלמד אותנו שבכל פעם שפגעו במיעוט כולם אמרו שזה לא נורא, אבל אסור שזה מה שיקרה. למה צריך לקיים את הדיונים בבית משפט במחשכים? זה מזכיר לנו מדינות חשוכות. למה לא לתת להם לפגוש עורך דין? גם אני מסית נגד מדיניות הממשלה ונגד הכיבוש, שיעצרו גם אותי”.

פעילים בחיפה מסרו כי ביום רביעי, ה-19 במאי, תתקיים הפגנה נוספת בדרישה לשחרור מח’ול וסעיד, בשעה 19:00 בפינת הרחובות הציונות והגפן – מול בית הגפן.