restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

רביעי: חד”ש מתמודדת בבחירות לאגודת הסטודנטים באונ’ ת”א

9 בינואר 2012

פעילות ופעילי חד”ש, יהודים וערבים, יתמודדו בבחירות לאגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל-אביב שיתקיימו ביום רביעי, ה-11 בינואר. (לעמוד האירוע בפייסבוק) בהודעה מטעם חד”ש סטודנטים נכתב: “גם השנה נעמוד כאלטרנטיבה האמיתית והעקבית לשלטון תא הדור החדש של מפלגת העבודה, באגודת הסטודנטים. בשנה האחרונה היו שני נציגינו באגודת הסטודנטים האופוזיציה היחידה לדור החדש ולאופי הבלתי דמוקרטי בו הוא מנהל את אגודת הסטודנטים.

“אל מול הגמגום של הנהגת האגודה, חד”ש סטודנטים הובילה בשנה האחרונה את מאבק הסטודנטים נגד הפרטת המעונות, קיימנו אירועים רבים לחיזוק השותפות היהודית-ערבית בקמפוס, נגד התהליכים האנטי – דמוקרטים המתרחשים במדינה ובקמפוס, יזמנו את הפגנת התמיכה של הסטודנטים במאבק הסגל הזוטר וחברינו שותפים פעילים ביוזמת ‘מבצע סוראסקי’ שהחלה השנה. אנו מאמינים כי הקמפוס לא נותר מנותק מהשינוי שחל בחברה הישראלית בקיץ האחרון וכי בשנה הקרובה נוכל להוביל לשינוי מהותי בפוליטיקה בקמפוס”.

בין מועמדי חד”ש-סטודנטים בבחירות: סאפי קעאדן – סוציולוגיה ואנתרפולוגיה; באסל אגבאריה – כלכלה; מחמד עבד אלקאדר – ניהול; הגר ברתנא – גיאופזיקיה; שדא עאמר – משפטים שנים ג’ ד’; דן ואלפיש – פילוסופיה; רובא סאלם – עבודה סוציאלית; סוהא ח’לאילה – שפות ומגדר.

בהודעה שהוציאה חד”ש סטודנטים לקראת הבחירות נכתב:

“התהליכים האנטי-דמוקרטיים העוברים על החברה הישראלית בשנים האחרונות הולכים ומקבלים ביטוי גם ברחבי הקמפוס. השיח הפוליטי בקמפוס מותקף על ידי גורמים באוניברסיטה כמו גם על ידי גורמים סטודנטיאליים. אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב משתפת פעולה עם המגמות הללו – פעם באופן אקטיבי ופעם בשתיקתה אל מול הפגיעה החמורה בחופש המחאה והביטוי ובאופיו הדמוקרטי של הקמפוס על ידי מחלקת הביטחון וגורמי ימין קיצוני.

אנחנו מציעים להפוך כיוון: במקום עוד קיצוצים נרחבים בתקציבי ההשכלה הגבוהה והרחבת הפערים החברתיים-כלכליים בין קבוצות הסטודנטים – הרחבת האחריות להשכלה הגבוהה. במקום הפרטה של המעונות וסגירת חוגים באקדמיה – חינוך חינם לכולנו. במקום עוד מהמדיניות של ממשלת ישראל בקמפוס – אחריות חברתית, סולידריות והעסקה הוגנת לכל. במקום סתימת פיות – שיח דמוקרטי ופלורליסטי בקמפוס, שותפות בין הסטודנטים וקמפוס שיהיה קמפוס לכולנו”.

אגודת הסטודנטים אינה רואה את התמונה הגדולה. היא אינה תקיפה ואינה נאבקת. לא אחת הם נכנעים למדיניות הניאו-ליברלית אשר נגדה אנו אמורים לפעול. איננו יכולים לעמוד מנגד ולהרשות לעצמנו להיות מובלים להרס האקדמיה בישראל ולקמפוס אנטי חברתי.

חד”ש סטודנטים מתחייבים להיאבק נגד העלאת שכר הלימוד באוניברסיטאות ובמכללות, ונדרוש בכל מאבק ושביתה את הורדתו של שכר הלימוד בהתאם להמלצות וועדת וינוגרד לבדיקת שכר הלימוד. כחלק מתפיסה זו התנגדנו לחוק הצעירים אותו קידמה אגודת הסטודנטים, חוק אשר היה מוביל לעלייה של עשרות אחוזים בשכר הלימוד, ממשכן את עתיד הסטודנטים בידי קרנות פרטיות המספקות הלוואות ומפר את הסולידריות בין הסטודנטים לסגל המרצים.

חד”ש סטודנטים תמשיך במאבק למען הפיכת האוניברסיטה עצמה והקבלה ללימודים אקדמיים נגישה לכלל האוכלוסיות בארץ. אנו מאמינים כי המציאות הקיימת בה יכולתו של אדם להתקבל ללימודים באוניברסיטה נובעת לא על בסיס כישוריו אלא מעמדו, שיוכו האתני והדתי אינה סבירה. אנו פועלים לכך ששפתו ותרבותו של הסטודנט לא יפגעו בהצלחתו בלימודים של הסטודנט. אנו נמשיך להיאבק נגד אפלייתם של הסטודנטים על רקע לאומם או דתם הן במישור האקדמי והן במישור החברתי. נפעל להכיר בחגים של הציבור הערבי כימי מנוחה עבור אותם סטודנטים, ללא מחויבות לנוכחות בהרצאות, הגשת תרגילים, עבודות ומבחנים באותם ימים.

חברינו בחד”ש סטודנטים לקחו חלק מוביל במאבק החברתי בקיץ, בתל אביב, בחיפה, בנגב, במשולש ובגליל. חברינו היו נוכחים באוהלים, במסגרת פורום הפריפריות, בהובלת ההפגנות ועל בימותיהן. בניגוד לאגודת הסטודנטים אנו דוחים את דו”ח טרכטנברג, אנו מאמינים כי יצאנו להיאבק למען שינוי מהותי של פני החברה בישראל ולא למען פירורים. חד”ש סטודנטים מחוייבת להמשך המאבק החברתי גם במסגרת הקמפוס. התנהלות התאחדות הסטודנטים הארצית בקיץ ממחישה את הצורך באלטרנטיבה להנהגה הסטודנטיאלית הקיימת. בשנה האחרונה היו שני נציגים חד”ש באגודה האופוזיציה היחידה לתא הדור החדש. גם השנה נמשיך למען הפיכת אגודת הסטודנטים לכוח מוביל במאבק לחברה צודקת ולזכויות הסטודנטים”.

לעמוד האירוע של חד”ש סטודנטים בפייסבוק
סטודנטים המעוניינים לסייע ביום הבחירות מוזמנים ליצור קשר בטל’ 0546995287