restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

רופאים לזכויות אדם: המתקן לפליטים – אות קין למדינה

28 בנובמבר 2010

“לכלוא קורבנות עינויים, אונס, מלחמות ורצח עם ללא הגבלת זמן, ללא ביקורת שיפוטית ובניגוד לאמנה הבינלאומית להגנה על פליטים – זה אות קין על מדינת ישראל” – כך הגיבה עמותת “רופאים לזכויות אדם” מסרה בתגובה להחלטת הממשלה על הקמת מתקן כליאה לפליטים בנגב. “תוכנית זו לא רק שלא תעצור פליטים המגיעים מסיני, כפי שמאות קילומטרים של מסע מסוכן בלב ים על גבי רפסודות רעועות אינם עוצרים פליטים מלהגיע לאירופה, אלא רק תחריף את מצוקת הפליטים ותפגע בבריאותם ובמצבם הנפשי הרעוע ממילא. רופאים לזכויות אדם תפעל במלוא כוחה לביטול ההחלטה האומללה”.

ממוקד הסיוע לעובדים זרים ומהאגודה לזכויות האזרח נמסר עוד כי “לאור התנאים הקשים שבהם מוחזקים היום מבקשי מקלט בכלא קציעות, לא ברור כיצד המדינה תוכל להקים מתקן גדול בהרבה שלא יהפוך מיד לאסון הומניטארי ולחרפה. הגיעה השעה שישראל תגבש מדיניות הגירה מסודרת ותקיים מנגנון שיאפשר להכריע מי פליט ומי לא, וכך תוכל להעניק לאלה שהוכרו כפליטים זכויות”.

מוקדם יותר היום אישרה הממשלה את הצעתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו להקמת מתקן הכליאה. בהצעת נתניהו תמכו כל השרים פרט לבני בגין, אבישי ברוורמן ויצחק אהרונוביץ שהתנגדו. על פי ההצעה, כפי שהובאה לאישור הממשלה, טרם ברור כיצד יתנהל המתקן ואם השוהים בו יוכלו לצאת או שמדובר בבית כלא לכל דבר.