restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שביתה כללית והפגנה מול תחנת המשטרה באום אל פחם בעקבות שלושה מקרי רצח בעיר

23 באוקטובר 2021

מאות הפגינו אתמול (שישי) בקרבת תחנת המשטרה באום אל פחם במחאה על שלושת מקרי הרצח שבוצעו בזמן האחרון בעיר. המפגינים כינו את המשטרה “פחדנים על הפושעים – חזקים על מפגינים”, וקראו למפקד תחנת המשטרה בעיר להתפטר. ח”כ לשעבר ותושב העיר, ד”ר יוסף ג’בארין (חד”ש), השתתף בהפגנה ואמר: “הגיע הזמן להקים ועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט עליון, שתחקור את מחדלי המשטרה ורשויות אכיפת החוק, ותחייב שינוי במדיניות הגזענית כלפי החברה הערבית. נדרשת פעילות מקיפה למיגור האלימות וגורמי הפשיעה, לצד השקעה מסיבית בחינוך, ברווחה ובתשתיות”.

“אני כבר לא מאמין בהבטחות”, הוסיף ג’בארין בשיחה עם עיתונאים בתום ההפגנה. “הייתי בכנסת שש שנים. מאז שנכנסתי מדברים על תוכניות ותוצאות ומדברים על שינוי. אני חייב לומר שהכול היה פטפטת. בפועל מספר הנרצחים רק הולך וגובר. בפועל הדם רק ממשיך להישפך. ארגוני הפשיעה ממשיכים לעשות כאוות נפשם מבלי אכיפה של רשויות החוק. התוצאה היא מאד קשה אי אפשר לשתוק עוד”. ג’בארין הדגיש כי “אי אפשר שלא להרגיש את הכעס בין הצעירים ותושבי אום אל-פחם, ובכלל בחברה הערבית”. עוד אמר הח”כ לשעבר כי “הכול הבטחות על הנייר. הצעירים כועסים. אין ביטחון אישי. המשפחות מפחדות לשלוח את הילדים החוצה בלילות. זה מצב לא מתקבל על הדעת ולכן זה טבעי שהמאבק העממי הציבורי יתחדש. זה טבעי לראות מאות ואולי אלפי צעירים יוצאים לרחובות”.

יצוין ששביתה כללית הוכרזה באום אל פחם ביום חמישי האחרון, בעקבות שלושת מקרי הרצח שפקדו את העיר בשבוע האחרון. בעירייה הכריזו על השביתה שהקיפה חנויות, מוסדות ציבורי ופרטיים ובתי ספר. בשבוע שעבר נורה למוות למוות בעיר עמרו ג’בארין, בן 26. הצעיר נורה כששהה ברכב יחד עם צעיר נוסף, בן 24. לפי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות, ג’בארין הוא הקורבן ה-106 בחברה הערבית מאז תחילת השנה.