restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שביתת הפרקליטים: בית הדין לעבודה מתח ביקורת קשה על המדינה

2 בדצמבר 2010

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב מתח ביום רביעי, ה-1 בדצמבר, ביקורת קשה על התנהלות המדינה מול שביתת הפרקליטים. נשיא בית הדין השופט, מיכאל שפיצר, והדיינים משה דקל ומעוז הלוי, מתחו את הביקורת בעקבות עתירה שהגישה הלילה המדינה בבקשה לחייב את הפרקליטות לשלוח נציג לדיון בהארכת מעצר – כדי לנסות ולשבור את השביתה. מדובר בהארכת מעצרו של בנו זיסמן, החשוד במעורבות בפרשת הונאה גדולה של קרקעות הפטריארכיה היוונית-אורתודוכסית בירושלים. זוסמן הוסגר לאחרונה לישראל מרומניה ואתמול אמור היה להתקיים דיון בעניינו. המדינה עתרה לבית הדין בשל החשש שאם זוסמן ישוחרר ממעצר הוא יימלט מהארץ וכי הדבר יביא לפגיעה קשה ביחסי המדינה עם הפטריארכיה.

הרכב בית הדין הורה אמנם לפרקליטים להתייצב לדיון, אך מתח ביקורת חריפה על התנהלות המדינה אשר לא קיבלה את הצעת בית הדין לסייע במציאת פתרון לסיום שביתת הפרקליטים. “צר לנו על כך שהמדינה סירבה להתייצב לדיון ולנצל את היד המושטת אליה, שעה שכבר תלוי ועומד הליך בבית הדין, כדי להיעזר בו על מנת להביא את השביתה לסיומה. במיוחד שעה שהמשא ומתן מצוי במבוי סתום בשלב זה”, נכתב בהחלטה.