restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שישי בענתות: עצרת מחאה נגד אלימות הימין

7 בנובמבר 2011

תנועת סולידריות שייח’ ג’ראח מזמינה לעצרת מחאה נגד אלימות המתנחלים והימין שתתקיים ביום שישי, ה-11 בנובמבר, בשעה 13:00, בענתות.

בהזמנה לאירוע נכתב:

“ב-11 בנובמבר נקיים עצרת מחאה בהתנחלות ענתות, מקום בו התרחשו לפני כחודש שתי תקיפות אלימות של פעילינו. בתקופה שעברה מאז האירועים, היינו נתונים תחת מסע הכפשה של אנשי התנחלות, שכלל הפצת שקרים מכוונים בתקשורת ובערוצים אחרים. לא השקרים ולא האגרופים של מתנחלי ענתות יועילו להם. אנו נחושים לחשוף את קלונם. ענתות אינה “התנחלות איכות חיים” שלווה חמש דקות מירושלים. ענתות היא התנחלות שגוזלת באופן שיטתי אדמות פלסטיניות ומטילה טרור על סביבתה. כמו בקיצוני שבמאחזים, גם בענתות ישנו גרעין גדול של פורעים אלימים שסבורים שהם מעל לחוק”.

Your browser may not support display of this image.

“החודש האחרון ייזכר כקו פרשת מים של טרור הימין. בין המסגדים השרופים, העצים העקורים והפעילים הפצועים, התברר שזאת תופעה מתעצמת ומרובת מוקדים, מעבר ובתוך הקו הירוק. אנו זקוקים לכל אחד ואחת מכם שישמיע את קולו. לפני שיהיה מאוחר מידי. כי חייבים לעצור את אלימות הימין!”

“הקריאה שלנו היא לא רק כנגד אלימות המתנחלים אלא גם כנגד המערכת שנותנת לה גיבוי מלא. מאז שהחלה התופעה הקרויה ‘תג מחיר’ ישנו כשל סידרתי של המשטרה בחקירת אותם אירועים וכמעט כל התיקים נסגרים בעילה של ‘חוסר ראיות’ או ‘עבריין לא נודע’ (למידע נוסף ר’ את הדוח של ‘יש דין‘). באירועים החמורים שהתרחשו בחודש האחרון נוכחנו על בשרנו שכוחות הביטחון בשטח, במקרה הטוב עומדים מנגד ובמקרה הרע מצטרפים בעצמם לפורעים. גם אחרי שמעשי האלימות של תושבי ענתות התפרסמו בכל כלי התקשורת, עומדת המשטרה בסירובה לאפשר לנו לחזור להפגין במקום. בלית ברירה פנינו בתחילת השבוע לבג”צ. על מועד הדיון ותוצאותיו נעדכן בקרוב”.

להרשמה להסעות באמצעות הטופס המקוון: http://bit.ly/saTIZj