restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שלישי בשוק מחנה יהודה: מחאה נגד הרפורמה הניאו-ליברלית בתכנון

27 בדצמבר 2010

פעילי מגמה ירוקה ייצאו ביום שלישי, ה-28 בדצמבר, בשעה 12:30 לשוק מחנה יהודה, בפעילות מחאה נגד הרפורמה בתכנון ובבנייה שמקדמים ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הפנים ישי. הפעילים יפתחו בשירה בציבור ויצרפו אליהם את הציבור הרחב, של שירים שמילותיהם שונו בהתאם למאבק, בליווי כלי נגינה. הפעילות תתקיים בשעה שבה ידונו חברי הכנסת בנושא.

ממגמה ירוקה נמסר: “הפעילות נועדה להעביר מסר לציבור וכן לממשלה: אם הרפורמה תעבור כפי שהיא כעת וללא שינויים, היא עלולה לגרום לפגיעה משמעותית בשטחים הפתוחים. כבר לא נוכל לטייל בכל אותם שטחים ירוקים המוזכרים בשירים, ובמקומם תתמלא המדינה בכפרי נופש, כבישים וגורדי שחקים. ההפגנה היא על רקע דיונים שמתקיימים בוועדת פנים ואיכות סביבה של הכנסת על בסיס שבועי, בסעיפיה השונים של הרפורמה לתכנון ובנייה. הדיון השבוע יהיה בנושא ועדות הערר”.

ההתנגדות לרפורמה נעשית ע”י קואליציית “המטה לתכנון אחראי”, הכוללת קשת רחבה של ארגונים סביבתיים וחברתיים. המטה מציע לפעול למען הליך מסודר ושקוף לקידום רפורמה אחראית שתתן מענה אמיתי והולם לצרכי התכנון. על ידי כך ניתן להימנע מהתוצאות השליליות וההרסניות על התכנון בישראל, אליהן היא יכולה, במתכונתה הנוכחית להביא.

רכזת מגמה ירוקה בדוד ילין, מור קציר, הוסיפה: “אנחנו לא רוצים לראות עוד הולילנד, ואסור שעמק ססגון, חולות סמר, חוף פלמחים ועוד, יהפכו לפרויקטי נדל”ן. לכן, חייבים לשנות את הרפורמה עכשיו, כי מדינה שלא מתכננת את הבנייה שלה, לא מתכננת את העתיד שלה!”