restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שתי מפגינות נעצרו בהפגנה נגד התנחלות חדשה במזרח י-ם

24 במאי 2011

כ-70 פעילות ופעילים מתנועות סולידריות שייח’ ג’ראח, חד”ש ומרצ, השתתפו ביום יום רביעי, ה-25 במאי, בהפגנה נגד השקת התנחלות חדשה במזרח ירושלים. במהלכה ההפגנה נשכבו שתי מפגינות על הכביש, חסמו את פמלייתו של ראש העירייה ונעצרו לאחר על ידי המשטרה.

באירוע ההשקה של ההתנחלות “מעלה הזיתים”, הסמוכה לראס אל עמוד ונמצאת מעבר לקו הירוק, השתתפו שרים, חברי כנסת של הימין וכן ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. אחת המפגינות, שנכנסה אל תוך האירוע, קראה כנגד הפוליטיקאים שנכחו במקום כי במעשיהם הם מובילים את ישראל למלחמה הבאה.

מסולידריות שייח’ ג’ראח נמסר: “ההנהגה הישראלית אינה חפצה בשלום, ועל כן פניה למלחמה מיותרת. הכרזותיו של נתניהו כי ירושלים לא תחולק והגדה המערבית אינה שטח כבוש, יחד עם התנערותו של הנשיא האמריקאי מיוזמת ספטמבר הפלסטינית, מבשרות על גל נורא של אלימות ושפיכות דמים. את נאומיו של ראש הממשלה גיבו אתמול שרי ממשלתו, יו”ר הכנסת, וראש עיריית ירושלים במעשים: חנוכת התנחלות חדשה ופרובוקטיבית, בלב ליבה של ירושלים הפלסטינית, המאששת את כוונותיו של ראש הממשלה: סיכול כל אפשרות לדו-קיום ולשלום באזור בכלל, ובירושלים בפרט.

“במסגרת מאבקנו כנגד ההתנחלויות במזרח ירושלים והמערך החוקי המפלה המאפשר את קיומן, הפגנו אתמול באירוע חנוכת ההתנחלות החדשה בשכונת ראס אל-עמוד שבמזרח ירושלים. במהלך ההפגנה נקטו מספר פעילים באקט של אי ציות אזרחי, ושתי מפגינות אשר חסמו את פמלייתו של ראש העיריה נעצרו על ידי המשטרה. אחת מפעילות סולידריות שנכנסה אל האירוע הרשמי בהתנחלות קראה כנגד יו”ר הכנסת, ראש העיר, ושורת השרים שנכחו במקום כי במעשיהם הם מובילים את ישראל למלחמה הבאה שלה”.

ההפגנה השבועית בשייח’ ג’ראח, תעבור דירה ביום שישי ה-27 במאי, ותתקיים בשעה 16:00 בראס אל-עמוד. הסעה מירושלים תצא מחניון גן הפעמון בשעה 15:00. הסעה מתל אביב תצא בשעה 14:30 מחניון “שלמה סיקסט” ליד תחנת רכבת מרכז בתל אביב (ליד הירידה לאיילון דרום).