restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

תגובת המאהלים לדברי נתניהו: הפגנת בכל הערים בשבת הקרובה

27 ביולי 2011

במאהלים האזינו אתמול (שלישי) בקשב רב לתכנית הממשלה הימנית ל”פתרון בעיית הדיור”. התגובה הייתה זועמת. במאהל בתל-אביב לא הביעו שביעות רצון מהדברים ואמרו כי “הבוקר נזכר מר נתניהו שיש פה חוץ מאלפיון עליון גם משהו קטן ושולי שנקרא עם ישראל. אנו אמנם צעירים אך לא נולדנו אתמול. לא רק שהוא ממשיך את המדיניות הצינית שלו הוא אף מחריף אותה. נתניהו אומר קרקעות בחינם. ומי יקבל אותן? העם הנזקק בישראל? לא. מי שיקבל אותן הם הקבלנים. את זה נתניהו מציג כדיור בר השגה בחסות המדינה. הוא מציע את מנת הבית שלו: הפרד ומשול. הוא פונה לסטודנטים ומציע להם תחבורה מוזלת. מדוע דווקא להם? מדוע לא לאימהות חד הוריות?”

הפגנת הרבבות במוצ”ש בתל-אביב (צילום: אקטיבסטילס)

ראשי המאבק הכריזו על המהלכים הבאים שלהם ובהם צעדות המוניות שעתידות להתרחש בשבת הקרובה בשעה 21:00. בכל הערים בהן ישנן מחאות יצעדו המפגינים, בתל אביב תתרחש הצעדה לאורך רחוב אבו גבירול, תחת הקריאה “ביבי העם דורש צדק חברתי”.

במאהל המחאה הוסיפו כי הצעותיו של ראש הממשלה הן שוחד לסטודנטים שמטרתו לסכסך בין המפגינים. רמב”ם הוסיף כי הוא “מצפה מיו”ר התאחדות הסטודנטים להגיד לא להצעות של נתניהו ולהישאר מאוחדים”. חלק מהנוכחים הגיבו בקריאות ‘ביבי תתפטר’, והיתר מחאו כפיים. “שום ספין לא יצליח לעבוד עלינו. אני מקווה ששתי מסיבות העיתונאים ידברו בקול אחד עם אותם מסרים. אותנו לא יכולים לפלג”.

מהתאחדות הסטודנטים הארצית נמסר בתגובה לדברי נתניהו: “אנחנו ממשכים במאבק. הסטודנטים הם חלק ממאבק חברתי רחב על הדיור בישראל. ראש הממשלה מציע לסטודנטים חבילת הטבות חסרת תקדים ויש לברך על כך. יחד עם זאת הסטודנטים נאבקים עבור כלל החברה בישראל ולא רק עבורם עצמם”.

יצוין שבזמן שראש הממשלה נתניהו ושר האוצר יובל שטייניץ הסבירו על תוכניותיהם, כ-50 מפגינים, עמדו מחוץ למשרד ראש הממשלה עם מגפונים וטענו שלא יסתפקו במועט. הם צעקו “ביבי ביבי לא אמין, אל תמכור לי את הספין”. בצל נאומו של ראש הממשלה היום, נערכה בתל-אביב מסיבת עיתונאים נוספת ביוזמת מובילי מחאת הדק ובשיתוף נציגים ממאהל הדיור, הרופאים והפעילים ממחאת הקוטג’ בה קראו לאחד בין המאבקים. “לאור דברי ראש הממשלה ולאור העובדה שהוא שוב מנסה לטייח, אנו קוראים להחרפת המאבק והמשך התנגדות למדיניות הרופסת של הממשלה, כיוון שכל המאבקים קשורים זה בזה”, ציין זאב גראואר, יוזם המחאה להוזלת הדלק.