restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עיר עמים תערוך סיורים מודרכים בירושלים במהלך חול המועד סוכות

15 באוקטובר 2024

עמותת עיר עמים תערוך מספר סיורים מודרכים בירושלים במהלך חול המועד סוכות. מעיר עמים נמסר “בזמנים המורכבים האלו, אנחנו מציעים לקחת רגע כדי לנשום עמוק, להתחבר ולהכיר את המציאות המזרח-ירושלמית כדי להבין את המרחב שלנו יותר טוב. לצעוד בתוך ירוק, ללקט צמחים להכיר טעמים חדשים ולראות מקרוב את הקשר השימוש הפוליטי בטבע, בין השכונות והגבולות ולקלוט עד כמה ירושלים מאוחדת ומחולקת בו זמנית ולצעוד סביב החומות ולהבין את הקשר בין ארכיאולוגיה, תיירות ומהלכים פוליטיים”.

ביום ראשון הקרוב, 20.10, יתקיים סיור ליקוט: “נטעם, נריח, נראה ונבין את הקשר בין הטבע לפוליטי”. הסיור מתאים גם לילדים ומשפחות. למחרת, יום שני, סיור מאוחלקת. “בין סיסמאות על מאוחדת למציאות של חלוקה והפרדה. איפה הגבול ולמה הוא משתנה כל הזמן? סיור רכוב ותצפיות מיוחדות בשכונות ישראליות ופלסטיניות במזרח ירושלים.

ביום שלישי, סיור סובב חומות ירושלים. “מה הקשר בין ארכיאולוגיה, תיירות ופוליטיקה. איך כל אלה משפיעים על החיים של התושבים הפלסטינים בעיר. ולמה זה חשוב לעתיד של כולנו”. כל הסיורים מתחילים בשעה 10:00 ומסתיימים בשעות הצהרים המוקדמות.

סיור ליקוט, לפרטים והרשמה:  https://tinyurl.com/5eds7x2w

סיור מאוחלקת, לפרטים והרשמה:  https://tinyurl.com/7wuewpb8

סיור סובב חומות ירושלים, לפרטים והרשמה:  https://tinyurl.com/246ufdnr