restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שבת בסכנין: עצרת תמיכה עם תושבי אל-עראקיב

11 באוגוסט 2010

חד”ש תקיים בשבת (ה-14 באוגוסט) בשעה 11:00 עצרת סולידריות עם תושבי הכפר הבדואי אל עראקיב שבנגב, שנהרס שלוש פעמים בשבועיים האחרונים. העצרת תתקיים באולם בקרא, שבכביש הראשי בעיר סחנין.

עו”ד איימן עודה, מזכיר חד”ש, שנעצר לפני שבוע בשל מעורבותו במאבק נגד הריסת המבנים באל-עראקיב, אמר ביום רביעי לעיתון אל אתיחאד: “לו הבינו עד כמה אנו נחושים להישאר במקום ולבנות הם היו משנים את מדיניותם הפושעת, ולכן אנו נסביר להם והם ישנו את מדיניותם. מה שנדרש הוא רצון של פלדה ונחישות ברזל – ויש לנו זאת”. הוא קרא לתושבים הערבים בגליל ובמשולש, וכן לכוחות הדמוקרטיים היהודיים, להמשיך במאבק הפוליטי ולסייע לו גם חומרית כדי להמשיך את הבניה במקום.

יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, הזהיר מפני המשך הסלמת הדיכוי השלטוני נגד תושבי אל-עראקיב ותושבי הנגב הערביים בכלל. ח”כ ברכה קרא להמונים להביע את תמיכתם במאבק של אל-עראקיב ולהפכו לסמל של ההיאחזות בקרקע. את הרס המבנים במקום זו הפעם השלישית כינה ח”כ ברכה “ניסיון נואש לעקור מאדמתם את בעלי המקום, אשר לא ישברו למרות העימותים והמעצרים וכבר החלו לבנות מחדש את המבנים. הוא בירך את העצורים ואת הפעילים שהגיעו להזדהות עם מאבקם, ובכללם אנשי אקדמיה רבים.

מפקד המחוז הדרומי במשטרה איים ביום שלישי, ה-10 באוגוסט: “כל שקל שהמדינה צריכה לשלם בגין הליך הפינוי של אל-עראקיב, אנו נתבע מהתושבים בהליך אזרחי”. הניצב יוחנן דנינו הוסיף ואיים: “אנחנו נמצה איתם את הדין ונגיש נגדם כתבי אישום פליליים. הפרקליטות האזרחית במחוז דרום מכינה תביעה בסך מיליונים על כל הוצאות המדינה שנדרשו לפינוי. כל שקל שהמדינה צריכה לשלם אנחנו נתבע בהליך אזרחי. אנחנו מנסים להעביר מסר שטרם נקלט. אמרנו שלא נאפשר את ההתחכמות הזו של בנייה מחדש שעתיים-שלוש אחרי ההריסה”.

ביום שלישי נערכו בתל-אביב, ירושלים ובאר-שבע משמרות מחאה בעקבות הרס הכפר הבדואי. במחאה לקחו חלק עשרות פעילים – ביניהם פעילי חד”ש ומק”י רבים.

פרטים נוספים על עצרת חד”ש בשבת בסכנין, בטל’ 050-5545981