restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ראשון בחיפה: הפגנה מול ביהמ”ש עם חידוש תביעתה של משפחת קורי

3 בספטמבר 2010

ביום ראשון, ה-5 בספטמבר, יתחדשו הדיונים בתביעת משפחתה של רייצ’ל קורי נגד מדינת ישראל. משמרת תמיכה במשפחה ובתביעה תתקיים בשעה 08:00 ליד הכניסה להיכל המשפט בחיפה שבעיר התחתית. משפטם של משפחת קורי יימשך בחיפה, בין ה-5 בספטמבר ועד ה-21 באוקטובר.

לקראת חידוש המשפט, הוריה פרסמו קריאה, בה נאמר: “התביעה האזרחית בתיק הנוגע לביתנו ריצ’ל קורי החלה בבית המשפט המחוזי בחיפה במרץ 2010. משפחתנו הציגה את העדים של התביעה במהלך המחצית הראשונה של המשפט. בשלב זה, המדינה תציג את העדים שלה. 13 תצהירים הוגשו, כולל של נהג הבולדוזר שדרס את ריצ’ל ושל אנשי צבא נוספים אשר היו מעורבים בתקרית. משפחתנו שאבה המון תמיכה מנוכחותם הגדולה של פעילי זכויות האדם, משקיפים משפטיים וחברים אחרים באולם בית המשפט במהלך החלק ההתחלתי של התביעה. אנחנו מקווים שחלקכם יוכל לבוא גם הפעם, במהלך חציו השני של המשפט. לא רק שמעודד אותנו לראות תומכים באולם בית המשפט, הדבר גם שולח מסר שהתיק של ריצ’ל נמצא עדיין תחת מעקב קפדני ושאמת, צדק והצורך במתן דין וחשבון עדיין חשובים לכל מי שהכיבוש נגע בחייו, באם הם פלסטיניים, ישראלים או תושבי חו”ל”.

התאריכים במשפט קורי הם ה-5, ה-6 וה-21 בספטמבר וה-17, ה-18 וה-21 באוקטובר. הישיבות בבית המשפט יערכו מהשעה 9:00- 16:00 בבית המשפט המחוזי בחיפה, רחוב פל-ים 12 – השופט עודד גרשון. יש לבדוק באתר –www.rachelcorriefoundation.org בערב לפני כל יום דיונים על-מנת להתעדכן בשינויים אפשריים.

עוד על המשפט