restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עובדי הקרן החדשה לישראל ושתי”ל חתמו על הסכם קיבוצי

11 באוקטובר 2010

130 עובדי “הקרן החדשה לישראל” ושתי”ל חתמו על הסכם קיבוצי המסדיר את תנאי העסקתם של העובדים בשני הארגונים. ההסכם נחתם באחרונה בין ההנהלה המקצועית של הקרן לבין העובדים לאחר משא ומתן מוצלח ומשותף שנמשך כשנה. העובדים מאורגנים במסגרת “כוח לעובדים”.

את תוצאות ההסכם יראו העובדים כבר במשכורתם הקרובה, שתכלול החזר פרוגרסיבי ורטרואקטיבי מינואר 2010 של מחצית מהקיצוץ בשכר שנעשה בפברואר 2009 עקב המשבר הכלכלי דאז. ההסכם הקיבוצי יגביר את רמת השקיפות של הארגון באמצעות שיתוף הוועד בתהליכים חשובים, כגון: נוכחות משקיף במכרזים, השתתפות נציג הועד בשימוע בהליך פיטורים, ונוכחות משקיף מטעם הוועד בדיוני ההנהלה.

מדבריה של שירה איתן, יו”ר ועד העובדים של הקרן החדשה ושתי”ל “הקרן החדשה ושתיל הוכיחו שהם יודעים לקיים מה שהם מציעים לחברה כולה – להתארגן ולממש את זכויותיהם הבסיסיות. שנה ארוכה של מו”מ הוכיחה לנו שהנהלת הקרן היא שותפה ללמידה של המשמעויות האופרטיביות והערכיות של התארגנות עובדים”.