restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

נשיא התעשיינים: לא תהיה שביתה במגזר הציבורי – יש לי הסכם עם עיני

13 באוקטובר 2010

“בימים האחרונים אני מקבל טלפונים – שרגא מה יהיה לגבי השביתה. ואני אומר לכם – לא תהיה שביתה לא כי אני יודע, אלא כי זה השכל הישר. כל מה שאפשר להשיג יום לאחר שביתה אפשר להשיג גם יום לפני” – כך אמר אתמול נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, בכנס החברתי של משרד התמ”ת. “וזה לא שאין מחלוקות”, המשיך ברוש, “יש מחלוקות. וגם בינינו ובין ההסתדרות יש ויכוחים, אבל לי ולעופר עיני יש הסכם בלתי פורמלי שאם אנחנו נכנסים לחדר אנחנו לא יוצאים ממנו בלי להסכים”.

עוד נציגי של בעלי ההון, מנכ”ל התאחדות התעשיינים יודקה שגב, אמר בדיון: “במדינת ישראל יש מאות חוקים שנוגעים למעסיקים. תראו לי מעסיק אחד שמכיר את כולם ויודע לפעול לפי זה. לצערי התפיסה של ממשלת ישראל היא שלא אוכפים את חוקי העבודה, אבל זה הסימפטום ולא הבעיה. הבעיה היא עודף רגולציה. בכנסת מתעסקים בחקיקה של כסא לקופאית או יציאה לשירותים”.

נציג ההסתדרות בדיון, יו”ר האגף לאיגוד מקצועי עו”ד אבי ניסנקורן, הסכים עם ברוש והוסיף: “ההסתדרות לא עושה קסמים – היא מגלה אחריות מאוד גדולה. ההסתדרות לא רק מקבלת היא גם נותנת. כשרואים אחריות, סך השביתות יורד, אז מגיעים להישגים. זה מה שההסתדרות עשתה בשנים האחרונות וזה מתווה הגיוני שמנצח את הכל. התמ”ת נרתם לזה בעוד שהאוצר קצת עומד בחוץ”.

יצוין שסכסוך העבודה במגזר הציבורי עומד ברקע של הדיון שנערך אתמול. ההסתדרות הכריזה באחרונה סכסוך עבודה במגזר הציבורי במסגרת המו”מ המתנהל מול האוצר לחידוש ההסכם הקיבוצי. בימים האחרונים נערכו מספר ישיבות אך לא סוכם דבר. נודע כי המו”מ על סף פיצוץ.

עוד על הכרזת סכסוך העבודה על ידי ההסתדרות