restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בחירות באונ’ חיפה: אם תרצו תוקפת את קמפוס לכולנו

23 בנובמבר 2010

אנשי הימין הקיצוני הפועלים במסגרת תנועת “אם תרצו” הפיצו ביום שלישי, ה-23 בנובמבר, כרוזים ברחבי אוניברסיטת חיפה ובהם נקראים הסטודנטים שלא להצביע עבור הרשימה “קמפוס לכולנו” בגלל שחלק מחבריה הם פעילי מק”י וחד”ש. בכרוז נכתב: “הצבעת קמפוס לכולנו הצבעת המפלגה הקומוניסטית”, ופורסם צילום של ידיעה על הבחירות באוניברסיטת חיפה שפורסמה באתר מק”י השבוע.

ביום רביעי, ה-24 בנובמבר, יתקיימו הבחירות לאגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה, בהן תתמודד לראשונה קואליציית השמאל היהודית-ערבית הרחבה “קמפוס לכולנו”, שהוקמה בקיץ האחרון. לקואליציה שותפים חמישה מרכיבים: תא חד”ש, תא מרצ, תנועת הבוגרים של “השומר הצעיר”, פורום “סטודנטים למען צדק חברתי” ותא סטודנטים יהודי-ערבי בשם “הזווית הישרה”. כמו כן, הצטרפו לקואליציה עצמאים רבים. לקבוצת הפייסבוק של קמפוס לכולנו חיפה.

היוזמה להקמת הקואליציה נבעה מהחלטת תא הימין “סטודנטים פלוס”, המנהל את האגודה תחת שמות שונים כבר שנים ארוכות, להפוך את הבחירות לאגודה לבחירות המתקיימות אחת לשנתיים. החלטה אנטי-דמוקרטית זו ליכדה את רוב קבוצות השמאל הפועלות באוניברסיטה, מסביב למצע שעיקריו – הגנה על הדמוקרטיה וחופש הביטוי בקמפוס, קידום זכויותיהם של סטודנטים עובדים, שוויון מגדרי, צדק סביבתי וחברתי, ושוויון יהודי-ערבי.

“המטרה מאחורי הקמת ‘קמפוס לכולנו’ היא לא להגדיל את הייצוג של השמאל באופוזיציה, אלא להביא את השמאל להנהגת האגודה”, אומרים פעילי הקואליציה.
“אנחנו מתמודדים ‘על כל הקופה’ מול הימין באגודה, ורואים עצמנו כאלטרנטיבה שלטונית אמיתית”.

מאז הקמת הקואליציה בקיץ, נוהלה בקמפוס אחת ממערכות הבחירות הסוערות של השנים האחרונות, שבמרכזה – תעמולה אינטנסיבית של הימין היהודי והימין
הערבי כנגד “קמפוס לכולנו”. בשבוע האחרון למערכת הבחירות, הופצו באוניברסיטה כרוזים של תנועת הימין הקיצוני “אם תרצו” המזהירים מפני הצבעה ל”קמפוס לכולנו”, בטענה המקארתיסטית ש”בין פעילי ‘קמפוס לכולנו’ יש חברים במפלגת חד”ש האנטי-ציונית הקיצונית”.

כמו כן, הופצו באוניברסיטה כרוזים מזויפים, המתחזים לכרוזים של “קמפוס לכולנו”, ובהם תמונות של מועמדי “קמפוס לכולנו” לבושים במדי צה”ל. להערכת חלק מהפעילים, מדובר בתעמולה של פעילים מתא בל”ד, המעוניינים להרתיע סטודנטים ערבים מלהצביע למועמדי “קמפוס לכולנו”. גם תא הסטודנטים של התנועה האיסלאמית, המחרים את הבחירות לאגודה, לא נמנע מלהתערב, ופרסם הצהרה התוקפת את חד”ש על כך שבחרה לרוץ ברשימה משותפת עם מרצ והשומר הצעיר.

“מול ההסתה וההפחדה של הימין היהודי והימין הערבי, אנחנו מתעקשים להעמיד אלטרנטיבה יהודית-ערבית משותפת”, אומרים ב”קמפוס לכולנו”. “העובדה שאנחנו הם אלה שקובעים את סדר היום של מערכת הבחירות, ושכל יתר התאים מתעקשים להתמקד בנו, היא ההוכחה שהשמאל יכול לנהל פוליטיקה שהיא גם עקרונית וערכית אבל גם משמעותית ומשפיעה”.

בבחירות שיתקיימו ביום רביעי הקרוב יתמודדו 36 מועמדי “קמפוס לכולנו”, יהודים וערבים, על 40 מושבים במועצת אגודת הסטודנטים. על ארבעת המושבים הנוספים, מתמודדים מועמדי תא “אופק” של מפלגת העבודה. הפעילים מוסרים כי עזרה ביום הבחירות תתקבל בברכה, וכי ניתן ליצור עמם קשר ב-052-8330046, וכן לעיין במצע ובחומרי הסברה נוספים בקבוצת הפייסבוק

http://www.facebook.com/campus4all.haifa