restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

שני בת"א: הרצאה – למי שייך הגז הזה?

16 בינואר 2011

המכללה החברתית כלכלית מזמינה להרצאה: “למי שייך הגז הזה?”, בהשתתפות אמנון פורטוגלי, שתתקיים ביום שני, ה-17 בינואר, בשעה 18:00 בבניין המכללה, רחוב יגאל אלון 30. שבדרום תל-אביב.

בהזמנה נכתב: “בימים אלו מתנהל הקרב על גובה הכנסות המדינה מגילויי הגז, והוא מתקרב לנקודת הכרעה היסטורית. ועדת ששינסקי הגישה את המלצותיה, ובעקבות לחצים של חברות הגז ושלוחיהן, הפחיתה את דרישותיה. טייקוני הגז החדשים ממשיכים בלחץ להפחית את רמת המיסוי שתוטל עליהם. בניגוד למדינות אחרות בעולם, הם מצליחים, כנראה, להתחמק מתשלום תמלוגים, ומקווים לשלם רק כ- 40% מס, וגם זאת, רק לאחר שיחזירו לכיסם את ההשקעה. זאת למרות שהגז, כמו שאר המשאבים הטבעיים, שייך למדינה. הויכוח על גובה המיסוי לא נגמר עדיין וגם המאבק מול איילי הגז עדיין בעיצומו”.

בהרצאה יבהיר פורטוגלי את סוגיית הכנסות המדינה מהפקת הגז, יעניק מבט על המאבק המתנהל בימים אלו ויתאר מה יקרה אם אכן תקבל הממשלה את מסקנות ועדת שישנסקי, ואם אכן תקבל המדינה את חלקה ברווחים – איך תתמודד עם תזרים מזומנים זה.

לפרטים נוספים, טל’ 03-7306444, או טל’ 0522-439009

המכללה החברתית כלכלית מנגישה ידע ביקורתי בנושאים חברתיים-כלכליים לציבור הרחב באמצעות הרצאות וקורסים. במכללה מלמדים כ-500 מרצים מתחומי האקדמיה והפעילות החברתית בהתנדבות מלאה.