restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

עיני רומז: סכסוך עבודה בעקבות עליית המחירים

7 בפברואר 2011

יו”ר ההסתדרות, עופר עיני, רמז ביום ראשון, ה-6 בפברואר, כי יכריז על סכסוך עבודה אם הממשלה לא תורה על הורדת מחירים. עיני הוסיף ואמר, כי עילה נוספת להכרזת סכסוך העבודה היא היעדר שיתוף הפעולה מצד שר האוצר יובל שטייניץ’ בהעלאת שכר המינימום לעובדים במשק.

משמעות ההכרזה על סכסוך העבודה היא שההסתדרות תוכל לקיים שביתה בשירותים הציבוריים, ברשויות המקומיות ובמגזר הפרטי .” “לראשונה עשו יד אחת ההסתדרות, לשכת התיאום ומרכז השלטון המקומי כדי לפתוח במאבק חברתי לעצירת המצב האבסורדי בו מחד מאות אלפי עובדים מקבלים שכר נמוך, ומאידך קיימת השתוללות מחירים במשק”, אמר עיני.

יו”ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, אמר בתדרוך משותף עם עיני ועם יו”ר התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, כי “מדובר בשיתוף פעולה היסטורי. לראשונה החלנו את פעילותנו לגבי עליית מחירי המים. כל ראשי הערים סבורים כי המצב בחברה הישראלית הוא קטסטרופלי ובלתי נסבל. אנחנו רוצים לראות הכרעה בסוגיות החברתיות. לא מדובר במאבק סקטוריאלי, אלא במאבק חברתי כנגד כלל ההתייקרויות. מעמד הביניים מתרסק, יש מיליון וחצי עניים בישראל והכלכלה חשובה לא פחות מבעיות הביטחון”.