restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ביום ראשון תחל שביתת העובדים הסוציאלים

28 בפברואר 2011

שביתת העובדים הסוציאליים תחל ביום ראשון, ה-6 במרץ – כך החליטו ראשי איגוד העו”סים בעקבות המבוי הסתום במו”מ על חידוש ההסכם הקיבוצי עם האוצר. העובדים אף יפגינו ביום שלישי, ה-1 במרץ, בירושלים.

בסוף השבוע מלאו שבועיים להכרזת סכסוך העבודה של העובדים הסוציאליים, וכעת אין מניעה חוקית להכריז על השביתה בשירותי הרווחה. ראשי האיגוד דורשים לחדש את ההסכם הקיבוצי של העובדים הסוציאליים ולהעלות באופן משמעותי את שכרם. האיגוד דורש שהעלאת השכר תחול על כל העובדים, זוטרים, בכירים, בעלי ותק ועובדים שזה עתה סיימו את לימודיהם. בנוסף, האיגוד דורש שההסכם הקיבוצי החדש יחול גם על עובדים בשירותים המופרטים, כך שגם הם ייהנו מהעלאת שכר – על ידי הוצאת “צו הרחבה” להסכם הקיבוצי.

ביום שישי, ה-25 בפברואר,צעדו בתל אביב עשרות עובדים סוציאליים במחאה על תנאי עבודתם ושכרם. את הצעדה ארגנה תנועת “עתידנו” – תנועת מנהיגות חברתית של עובדים ועובדות סוציאליות מרחבי הארץ, יחד עם קבוצת הסטודנטים לעבודה סוציאלית “עוס”ים שינוי”.