restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ת"א: מאות עו"סים הפגינו במחאה על המחטף שסיים את השביתה

29 במרץ 2011

מאות עובדים סוציאליים זועמים הפגינו ביום שלישי, ה-29 במרץ, מול בניין הוועד הפועל של ההסתדרות בתל אביב בעקבות המחטף של יושבי ראש ההסתדרות, עופר עיני, ושל איגוד העובדים הסוציאליים, איציק פרי, ששם קץ לשביתה לאחר 23 ימים של מחאה והפגנות – זאת לאחר דיון שהתקיים בביה”ד הארצי לעבודה.

איגוד העובדים הסוציאליים החליט במהלך הדיון לקבל את תכתיבי האוצר ויו”ר ההסתדרות ולהסכים לפשרה מבישה, במסגרת התקבלה מסגרת ההסכם שגובש לפני שבוע בין יו”ר ההסתדרות לאוצר. לאחר התנהלות בת שעתיים עם נציגי האוצר, הסכימו הצדדים לערוך תיקון, לפיו יקבלו העובדים תוספת שכר ממוצעת של 22.5% במקום 25% בהסכם המקורי. בתמורה סוכם כי שבוע העבודה יהיה בן 39 שעות ולא 40.5 שעות בהסכם המקורי. סוגיית מתן צו הרחבה להסכם למועסקים בשירותי הרווחה המופרטים אף היא ירדה מסדר היום של המו”מ. נציגים באיגוד טענו כי “ההסכם הזה הוא הדבר הכי טוב שיכולנו להגיע אליו. אם היינו יכולים לשנות גם את טבלת השכר זה היה אידיאלי עבורנו, אולם קיימת התנגדות של משרד האוצר לכך”.

דוברת תנועת “עתידנו”‘ למען עתיד העבודה הסוציאלית בישראל, ענבל חרמוני, אמרה: “ההסכם שהתקבל מהווה בושה למדינת ישראל. המדינה בחרה סדר עדיפויות לקוי והפקירה את העומדות בחזית החברתית. מבחינתו, המאבק החל לפני ארבע שנים ולא מסתיים עכשיו. הכוח של העובדות יתורגם לפעולה לטווח רחוק, גם עם שובנו לעבודה”.