restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

סגנית נשיא אקוודור בריאיון מתל-אביב: אני חוששת שאהיה קורבן לרצח פוליטי במולדתי

20 במאי 2024

סגנית נשיא אקוודור, ורוניקה עבאד, חוששת שהנשיא דניאל נובואה, מתכנן לרצוח אותה ושאף שלח אותה לישראל כדי “להיפטר ממנה”, כך על פי הריאיון שפורסם אתמול (ראשון) בעיתון הספרדי “אל פאיס“.

יצוין שב-24 בנובמבר האחרון, יום לאחר השבעתו לנשיאות, קבע נובואה כי “חובתה היחידה” של סגניתו במילוי תפקידה תהיה “לקדם את השלום ולגשר בין הצדדים בסכסוך בין ישראל לפלסטיניםושיגר אותה לשגרירות אקוודור בתל אביב. “אנחנו לא יכולים לטמון את ראשנו בחול. הנשיא רוצה אותי רחוק מכאן”, אמרה עבאד אז לכתבים המופתעים.

לעבאד, אשת ימין קיצוני המעריצה את טראמפ ואת נשיא ברזיל לשעבר בולסונרו, אין כל עבר דיפלומטי למרות שכעת היא שגרירת ארצה בתל-אביב. עם הגעתה לישראל אמרה אם ארצות הברית, עם הכוח הפוליטי העצום שלה והמיליונים שהיא הזרימה כדי להשיג שלום בין ישראל לפלסטינים, לא הצליחה, למשימה שהוטלה עליי אין כל תכלית. נובואה רוצה פשוט לראות אותי רחוק ממולדתי“, אמרה.

באפריל האחרון מקסיקו הודיעה על ניתוק היחסים עם אקוודור לאחר שבהוראת הנשיא כוחות משטרהנכנסו בכוח לשגרירות המקסיקנית בבירה קיטו כדי לעצור את סגן הנשיא לשעבר בממשלת השמאל חורחה גלאס. גלאס, שהורשע פעמיים בשחיתות אך שוחרר מחוסר הוכחות, שהה בשגרירות מאז שנכנס אליה בדצמבר כדי לבקש מקלט מדיני בטענה שהוא נרדף על ידי משרד התובע הכללי של אקוודור.

בתוך כך, נובואה שהוא בעל ההון העשיר בארצו, הכריז על תמיכתו בישראל מלחמתה בעזה. גם הקשרים הצבאים בין שתי המדינות מתהדק. אתמול פרסם באתר ארגנטינאי המתמחה בעיניי ביטחון כי צבא אקוודור קיבל רכבים משוריינים חדשים מתוצרת דרום אפריקה בתווכה של חברת אלביט מערכות הישראלית, שלה שלוחה בברזיל והפועלת בסחר בנשק ברחבי היבשת.