restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

אורי אבנרי איננו

20 באוגוסט 2018

אורי אבנרי, העיתונאי, העורך, הסופר וחבר הכנסת שהקדיש את חייו למערכה למען שלום ישראלי-פלסטיני, הלך לעולמו היום (20.8).

בדברי הספד שפרסם באותו יום כתב ח”כ דב חנין (חד”ש, הרשימה המשותפת) בין היתר: “אורי חשב אחרת וכתב אחרת. הוא ידע לראות תהליכי עומק במקומות שאחרים ראו רק קצף על פני המים. הוא כתב עברית רזה, חדה ופשוטה, נטולת המליצות שהציפו את העיתונות עד ימיו. דורות של עיתונאים חונכו אצלו ושינו את פני הכתיבה העיתונאית בעקבותיו.

“לאבנרי היה מצפן פוליטי יציב. הוא הבין שמבחנה העליון של ישראל נמצא ביכולת להגיע לשלום. הוא המחיש היטב את ההבדל בין לאומיות לבין לאומנות. אהבת העם, השפה והארץ מעולם לא התגלגלו אצלו להתנשאות”.

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה, הוסיף: “‏כואבים את מותו של אורי אבנרי, איש יקר שהקדיש את חייו לשלום, לעתיד טוב יותר לשני העמים ולהקמתה של מדינה פלסטינית. הקול שלו, רעיונותיו והשקפת עולמו ימשיכו להדהד גם אחרי לכתו”.