restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

אלימות משטרתית כלפי מפגיני בלפור: אחד ממובילי המחאה נפצע בראשו ופונה לבי”ח

7 בפברואר 2021

אלפי בני אדם הפגינו אמש (מוצ”ש) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלתו הימנית. המחאה נערכת זה השבוע ה-33 ברציפות. ההפגנות המרכזיות מתרחשות מול מעון ראש הממשלה בירושלים, בה התאספו אלפי בני אדם, ובסמוך לבית משפחת נתניהו בקיסריה, שם הפגינו מאות בני אדם. לפני ההפגנות, מחו מאות בני אדם בערים נוספות ובהם תל-אביב, חולון, רעננה וכפר סבא, בצמתים, גשרים ומחלפים ברחבי הארץ.

בדומה להפגנה שנערכה בבלפור בשבוע שעבר, המשטרה שוב נהגה באלימות כלפי המוחים. אחד ממובילי המחאה, תת-אלוף במילואים אסף אגמון (בן 73) מארגון “אין מצב”, נפצע בראשו ופונו לבית חולים. הוא הותקף בעת שהמשטרה חסמה את אחת היציאות מכיכר פריז כדי למנוע צעדה.

עשרות הגיעו לצומת הקניותר בנס ציונה, שם הועבר “חוזה המדינה” שקורא לנבחרי הציבור לחתום על מגילת ערכים משותפים. שקמה שוורצמן מתנועת הדגלים השחורים אמרה בהפגנה כי “בכל רחבי הארץ ישנם אנשים שמחזיקים את גחלת הדמוקרטיה… התפקיד שלנו מעכשיו ועד הבחירות הוא ללחוץ בכל הכח כדי שכל האנשים ייצאו להצביע”. כאמור, הפגנה נוספת התקיימה בקיסריה, לא הרחק מביתו הפרטי של ראש הממשלה. התנועה לאיכות השלטון, שארגנה את ההפגנה, מסרה: “ביום שני הקרוב יעמוד נתניהו למשפט ויגיב על כתבי האישום נגדו. הסיטואציה בה הוא ממשיך לכהן במקביל כראש ממשלה בלתי מתקבלת על הדעת. אם הוא מאמין בחפותו – עליו להוכיח זאת בבית המשפט כאחד האדם, מבלי לקחת מדינה שלמה כבת ערובה”.

בדגלים השחורים מסרו אמש כי “שוב הוכח כי ההחלטות בעניין הקורונה מתקבלות אך ורק על בסיס שיקולים פוליטיים בלתי ענייניים. הדבר היחיד העומד לנגד עיניו של נתניהו הוא הפחד מאימת הדין ועל הדרך חוקי יסוד מבוזים פעם אחר פעם ואזרחי ישראל נרמסים. נציין ולא נשכח את 5,000 מתי הקורונה במה שלימים יוגדר כאסון הלאומי החמור בתולדותינו. נתניהו חייב ללכת”. מתנועת קריים מיניסטר נמסר לקראת ההפגנות כי “ישראל באבדן שליטה מוחלט ונתניהו כורת ברית עם כהניסטים ערב משפטו. אין קו אדום שהאיש לא יחצה כדי להימלט מהדין”. לדברי התנועה, “מעל 5,000 מתים מהמגיפה, אבדן אמון וכלכלה קורסת לא מותירים מקום לספק – ביבי אשם במחדל והדם על ידיו. חייבים להציל את המדינה מהמושחת”.

לפני ההפגנה בבירה התקיימו שתי צעדות מחאה, משני מוקדים שונים, לעבר אזור מעון ראש הממשלה. צעדה אחת יצאה כמדי שבוע מגשר המיתרים, והצעדה השנייה יצאה מהכפר סילוואן הסמוך לעיר העתיקה ועשתה את דרכה אף היא לבלפור (ר’ ידיעה נוספת באתר זה).