restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ארגון המתמחים מרשם הודיע על חידוש המאבק על קיצור התורנויות בבתי החולים

14 בנובמבר 2021

ארגון המתמחים מרשם הודיע הבוקר (ראשון) על חידוש המאבק על קיצור התורנויות – “על כל המשתמע מכך”. החלטתם מתקבלת כשלושה שבועות לאחר שהושגו הבנות עם ממשלת הימין ובתום חודשים של מחאות.

“העובדה שעד כה לא הוקם הצוות ליישום המתווה, מהווה איום ממשי על עצם מימושו ועל התוכנית לקיצור התורנויות כולה. יוזכר כי צוות היישום, בהתאם למתווה שאושר, אמור היה להתכנס כבר לפני שלושה שבועות ואולם עד כה לא ניתן אפילו כתב מינוי ולא ברור אם יהיה צוות כזה ו/ או מי חבריו”, ציינו. 

בהמשך, המתמחים תקפו את ההסתדרות הרפואית (הר”י). “הם מנסים בכל כוחם לסכל את קיצור התורנויות, אבל האחריות היא בראש ובראשונה של שר הבריאות, הוא הריבון והוא שצריך ליישם את ההחלטות שהוא קיבל”, הסבירו. “שלושה שבועות ישבנו בשקט. נתנו את כל הקרדיט למשרד ולשר לפתור את כל הבעיות מול ההסתדרות הרפואית. זה נגמר! אם משרד הבריאות והשר לא מסוגלים להשתלט הר”י היום, בתחילת הדרך, בצעד הפשוט של הקמת הצוות,  מי יודע איך זה יראה מחר כשיגיע הרגע ליישם את הדברים בפועל”, הדגישו.

“צוות היישום צריך להיות מוקם עם הר”י או בלי הר”י. והעובדה שהצוות עדיין לא הוקם, מהווה איום ממשי על יישום המתווה ועל התוכנית לקיצור התורניות כולה. היום בערב יתקיים כינוס חירום של ההנהגה ופעילי הארגון לצורך חידוש המאבק ליישום המתווה לקיצור תורנויות. לא נשב בחיבוק ידיים כאשר יש מי שמנסים בכוח לקחת את כל מה שכבר השגנו”, הדגישו עוד בארגון, “אנחנו נצא שוב לרחובות אם צריך ונחדש את המאבק, על כל המשתמע מכך! כל מי שלא עומד בהסכמים ולא מיישם אותם וכל מי שמנסים לסכל את התוכנית לקיצור התורנויות, ימצאו אותנו במלוא עוצמתנו”.

עוד בנושא: