restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בדומה לנמל אילת האחים נקש נאלצו להתקפל וכל עובדי ארקיע שבחל”ת ישובו לעבודה

9 באפריל 2024

ההסתדרות, ועד עובדי ארקיע וההנהלה סיכמו היום (שלישי) על סיום סכסוך העבודה שהוכרז בחברת התעופה המופרטת. הנהלת ארקיע תשיב את כל העובדים בהסכם הקיבוצי שנותרו בחל”ת מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר. העובדים שיבחרו לחזור מיד לעבודה, יקבלו את שכרם באופן רטרואקטיבי מתחילת החודש.

בשבוע שעבר ההסתדרות מסרה כי “אם לא ינוהל מו”מ מתוך רצון להגיע להסכמות בנושאים שבלב סכסוך העבודה – יוכלו יותר מ-400 העובדים לנקוט צעדים ארגוניים מיום חמישי הקרוב עוד לפני חג הפסח”.  יו”ר ועד עובדי ארקיע, ניצן בן-ארי, הוסיף: “אני מצר על כך שהנהלת החברה החליטה לנקוט בפעולה דורסנית וחד צדדית כלפי ציבור של עובדים מסורים שלא מוחזרים מחל”ת לעבודתם. ובפרט בזמן שהחברה במגמת התאוששות ובתהליכי קליטה של עובדים ומנהלים בחוזים אישיים. נעשה הכל כדי שהעובדים המסורים שלנו יחזרו מיד לעבודה”.

ארקיע היא בבעלות בעלי הון אמריקאים, האחים נקש, שמחזיקים ב-70% ממניות החברה. האחים נקש התמודדו השבוע עם סכסוך עבודה נוסף, בנמל אילת המופרט אף הוא בבעלותם. ההסתדרות מסרה ביום ראשון שמשרותיהם של 60 עובדי נמל אילת ניצלו, לאחר הנהלת הנמל חזרה בה מהליך הפיטורים.

בעקבות ההודעה של ההנהלה בדבר פיטורי העובדים, הוכרז על סכסוך עבודה ובשבוע שעבר נערכה ישיבה בנושא בוועדת הכלכלה של הכנסת ביוזמת ח”כ עופר כסיף (חד”ש). “לא נאפשר את הפיטורים של עובדי נמל אילת! לא ניתן לאחים נקש להרוויח על חשבון העובדים בתירוץ של מצב חירום!”, הכריז כסיף בתחילת הישיבה בכנסת בה השתתפו נציגים של עובדי הנמל הדרומי. יצוין שבתום הישיבה, המליצה הוועדה ובראשה היו”ר דוד ביטן (הליכוד) למשרד התחבורה לא לממש את האופציה להארכת הזיכיון של משפחת נקש בנמל ולהחזירו לרשות המדינה. במילים אחרות: להלאים את הנמל וזו הסיבה שהובילה לביטול פיטורי העובדים.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/128580/