restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בעקבות מחאת העובדים: הצבעה חוזרת בכנסת על הפרטת לאומי

3 בנובמבר 2010

ועדת הכנסת תחויב לקיים הצבעה חוזרת על מכירת מניות המדינה בבנק לאומי, זאת בעקבות מחאת העובדים המתנגדים להפרטה, שהובילה לדרישה שהגישו ביום רביעי, ה-3 בנובמבר, חברי הכנסת חיים אורון (מרצ), שי חרמש ויעקב אדרי (קדימה) ויצחק וקנין (ש”ס). ראוי לציין כי ח”כ וקנין הגיש את הדרישה להצבעה חוזרת, למרות שבהצבעה בבוקר הוא תמך במכירת המניות. הדרישה להצבעה נוספת זו למעשה ביטלה את האישור העקרוני שניתן מוקדם יותר היום למכירת הבנק מרשות המדינה.

ועד העובדים בבנק לאומי מסר ביום רביעי שיפתח בשביתה בשל הדיונים על הפרטת הבנק. יו”ר ועד העובדים בבנק, מירי רובינו, אמרה במהלך דיון של ועדת הכספים של הכנסת בנושא מכירת הבנק לגורמים פרטיים, כי “הנהלת הבנק ושר האוצר עינו אותנו. כנראה שנצטרך להראות להנהלת הבנק איך נראה בנק סגור. לא יאחר היום הזה מלהגיע”.

ועדת הכספים של הכנסת אישרה ביום רביעי באופן עקרוני את הפרטת בנק לאומי. עם זאת, יו”ר הוועדה, ח”כ משה גפני (יהדות התורה) אמר כי אין אישור לבצע את המכירה לפני שהנושא יגיע לדיון בוועדת משנה של וועדת הכספים. בנוסף, הוא דרש מהנהלת הבנק לקבל תשובות בנושא העובדים עד לשבוע הבא.