restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הגדירה עצמה רשימת המחאה: הדמוקרטית החליטה לפרוש ממערכת הבחירות

16 בפברואר 2021

“אומר זאת בקיצור נמרץ. הדמוקרטית לא תתמודד בבחירות הקרובות”, כך מסר אמש (שני) עו”ד ברק כהן מועמד מס’ 1 ברשימה הדמוקרטית, שהציגה את עצמה כ”רשימת המחאה” בבחירות הקרובות. בדף הפייסבוק הרשמי של הקבוצה נאמר עוד כי “המלצת הרשימה היא להפסיק את הריצה לכנסת הקרובה ולהפנות את המאמצים שמושקעים בקמפיין ליצירת בית פוליטי לטווח הארוך. בזמן הקרוב נעסוק בעידוד הצבעה ובהבאת חברים חדשים לדמוקרטית”.

ועוד נכתב “נתחיל מהשורה התחתונה. אנחנו – מרבית העשירייה הראשונה של הדמוקרטית, יחד עם המזכירות הזמנית קוראים להצביע נגד ריצה בבחירות הקרובות”. יצוין שהצבעת כלל חברי הרשימה תתקיים שבוע לפני הבחירות, ב-16 במארס הקרוב.

הנהגת הרשימה הסבירה לאוהדיה כי “אנחנו יודעים שזה נשמע קצת מוזר. הרי רק לפני שבועיים המלצנו לכם לקבוע שנרוץ לבחירות האלה. אבל היום, אנחנו יודעים להגיד שנהיה חזקים הרבה יותר אם נחכה עם הריצה הזו. אנחנו לא רודפי כיסאות, וגם לא חיים בסרט. אנחנו מבינים מה הכוח שלנו לבחירות האלה”.

על הסיבות לפרישה מן המרוץ נאמר “התחושה שאנחנו לא בשלים לבחירות האלה, נובעת מכמה סיבות. ראשית, כמפלגה חדשה שאמורה להיות מפלגה דמוקרטית השתתפותית, ראוי לנו שתהיה לנו התפרסות גיאוגרפית נרחבת ומנוהלת, ראוי לנו גופי ביקורת ושקיפות חזקים יותר, ראוי לנו שתהיה לנו הנהגה מלוכדת וזהות אידאולוגית ברורה ומגובשת, וכן קבוצות חשיבה והובלה לנושאים השונים שאנחנו רוצים לטפל בהם. גם מצע לא יזיק. האמת היא: הבחירות האלה תפסו אותנו בהפתעה”. עוד המליצה הנהגת הרשימה להצביע בבחירות הקרובות: “אנחנו חוששים כמו כולם מזריקת קולות לפח, קולות שיכולים למנוע היווצרות של ברית פשיסטית ואנטי דמוקרטית בין כל אותם אלה שפועלים כל כך קשה לפירור הדמוקרטיה הישראלית ולפירוק החברה בכללותה באמצעים של הסתה, שיסוי, גזענות ואלימות. על כן – אנחנו דורשים מכם – לכו להצביע”.

עוד בנושא: