restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הוקם אוהל מחאה מול משטרת עירון; מאות בהלוויית בכיר התנועה האסלמית ביפו

26 בינואר 2021

המחאה נגד אוזלת עדן של ממשלת הימין והמשטרה במיגור הפשע בחברה הערבית נמשכת ואוהל מחאה הוקם מול משטרת עירון בהשתתפות ראשי רשויות וחברי כנסת של הרשימה המשותפת. בין הבאים: חברי הכנסת של חד”ש. כמו כן, מול תחנת המשטרה באום אלפחם התייצבו בני נוער עם ארונות פתוחים כשהם עטופים בסדינים לבנים :”לא רוצים להיות הקורבן הבא”.

כמו כן, מאות בני אדם השתתפו אמש (שני) בהלווייתו של בכיר התנועה האסלאמית ביפו, השייח’ מוחמד אבו נג’ם (41) שנורה למוות ביום ראשון ברחוב הסבא משפולה ביפו. ברצח נפצע באורח קשה גיסו של אבו נג’ם. בהלוויה השתתף חבר כנסת סאמי אבו שחאדה (בל”ד – הרשימה המשותפת), תושב יפו שמסר “הממשלה הזו מפקירה את החברה הערבית. מדינה שיודעת על נשק גרעיני באיראן ועוצרת אנשים שמעורבים ברצח על רקע לאומני יכולה להיאבק בארגוני הפשיעה”.

יצוין שעימותים פרצו ביום ראשון בערב במהלך הלוויית הצעיר שנרצח ביום שישי באום אל-פחם, מוחמד נאסר אגבריה, תושב העיר בן 21. אלפי משתתפי ההלוויה חסמו את כביש 65 והדליקו צמיגים במחאה על אוזלת ידן של ממשלת הימין והמשטרה במיגור הפשע בחברה הערבית. המשטרה פיזרה את המוחים באמצעות שוטרי משמר הגבול, שוטרי יס”מ ומכת”זית. ח”כ יוסף ג’בארין (חד”ש – הרשימה המשותפת), המתגורר באום אל פחם, מתח אף הוא ביקורת על המשטרה. “מדוע הם נעלמים כשצריכים אותם כדי לאסוף נשק ולרסק את ארגוני הפשיעה, אבל מופיעים בהמוניהם כדי לפזר הפגנות?”, שאל. הוא הוסיף: “נחריף את צעדי המאבק נגד הכישלון של המשטרה”.