restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

החל משפטו של אמיר מחו’ל

13 ביוני 2010

בישראל יש מגמה של “שבירת עצמות לפעילים פוליטיים ערבים” – כך אמר אמיר מחו’ל, שמשפטו החל ביום ראשון (ה-13 ביוני) בחיפה. מח’ול וסנגוריו טרם השיבו לכתב האישום, שהוגש בחודש שעבר, ומפרט שורה של אישומים לפיהם עבר “עבירות ביטחוניות”.

היום הוקרא כתב האישום, בפני הרכב בראשות אב בית הדין, יוסף אלרון, והשופטים משה גלעד ואברהם אליקים. בשל דיון על תעודת החיסיון, שביקשה הפרקליטות להוציא על חלק מחומר החקירה, נדחתה בשלב זה תשובתו של מח’ול על כתב האישום, ונקבעו תאריכים לדיונים הבאים.

עורכי דינו של מח’ול ביקשו לדחות את מועד תשובתם לאישומים בנימוק שיש עדיין מסמכים חסויים שעליהם לקבל וכן חומר נוסף מהחקירה. לפיכך, קבע השופט יוסף אלרון שהפרקליטים ימסרו את תשובתם לאישומים ב-27 ביוני. עורכי הדין הודיעו שבכוונתם לנהל מאבק משפטי כדי להוכיח שהודאותיו של מח’ול נגבו ממנו באמצעים פסולים.

מח’ול מסר: “זו עלילה של מדינה שלמה שאנחנו נתנגד לה.נפשית אני מרגיש יותר טוב, אבל יש לי קשיים פיזיים מהפגיעות שהייתי נתון להם”, אמר בהתייחסו לטענות לפיהן עונה בחקירתו.

אחיו, עיסאם מח’ול, ח”כ לשעבר ומראשי מק”י, נפגש עמו וטען כי הוא עבר מסכת עינויים הכוללת את קשירתו לכיסא נמוך במשך שעות ארוכות מבלי שניתן לו לשתות ולעשות את צרכיו. כמו כן, הוא טען כי אחיו נחקר בחדר צפוף מול עשרה חוקרים. “מי שצריך להיחקר זה השב”כ”, אמר עיסאם מח’ול.