restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הישג למחאת הפסיכולוגים: שר הבריאות התחייב למנוע פגיעה בהעסקת המתמחים

24 בדצמבר 2020

הישג למחאת הפסיכולוגים: שר הבריאות, יולי אדלשטיין, הודיע אתמול (רביעי) על דחיית השינוי באופן התקצוב של מתמחים בפסיכולוגיה בקופות החולים ובמוסדות ציבור, שהעמיד בסכנה את העסקתם של מאות מתמחים בפסיכולוגיה. הודעת השר פורסמה לאחר מאבק שניהל פורום הארגונים למען הפסיכולוגיה הציבורית, ודרישת קופות החולים לדחות את יישום הרפורמה.  ביום שלישי הפגינו הפסיכולוגים בתל אביב נגד השינוי, והזהירו מעצירת קליטה של מתמחים חדשים והגדלת העומס על מערך בריאות הנפש הציבורי.

כמאה מתמחים בפסיכולוגיה ופסיכולוגים הפגינו ביום שלישי בכניסה למרכז בריאות הנפש ברחוב’ הרבי מברכך בתל-אביב נגד הייבוש התקציבי והקיצוצים של שר האוצר ישראל כ”ץ ושר הבריאות יולי אדלשטיין. בין היתר נשמעו בהפגנה הקריאות: “העם דורש פסיכולוגיה ציבורית” ברוח הפגנות 2011, “יולי, יולי תתעורר המתמחים שווים יותר”. במחאה נמסר כי שר הבריאות מסרב להיפגש עם ארגון הפסיכולוגים הציבוריים, “טיפול נפשי לכל אחד לא לעשירים בלבד”, “אין תקציב למתמחים אין טיפול לאזרחים”, נאמר עוד על ידי המפגינים.

אחד מראשי מטה מאבק פורום הארגונים למען פסיכולוגיה ציבורית, יואב בליי, אמר: “היום אנחנו צועקים על המצוקה של הפסיכולוגיה הציבורית ועל האטימות במשרדי הממשלה, שחושבים שטיפול פסיכולוגי זה מותרות. טיפול פסיכולוגי זה החיסון הנפשי של ישראל מול הקורונה. לא נשתוק ולא ניתן יד לקיצוץ ולא נרפה עד שתהיה פסיכולוגיה ציבורית מתוחזקת, מחוזקת, ומתוקצבת לכל אזרח בישראל”.