restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את החוק המאפשר למנות שרים בלי הגבלה

21 במאי 2019

 

מליאת הכנסת אישרה אמש (שני) את הצעת החוק המבטלת כל מגבלה על מספר השרים בממשלה. 65 חברי כנסת תמכו בחוק ו-54 התנגדו לו. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מקדם את המהלך באמצעות תיקון חוק יסוד הממשלה בנוהל מזורז. מאחר שמדובר בחוק יסוד, נדרש רוב של 61 ח”כים לאישורו בשלוש הקריאות. המליאה צפויה לאשר גם הקמת ועדה מיוחדת שתקדם את החוק בימים הקרובים, משום שוועדות הכנסת הקבועות עדיין אינן מתפקדות.

ח”כ עופר כסיף (חד”ש-תע”ל) אמר במליאה כי “הבעיה היא לא רק המחיר הכלכלי הכבד, אלא עיקרון הפרדת הרשויות שנפגע. הרחבתה של הממשלה והגדלת מספר שריה כמוצע בחוק תהפוכנה את הכנסת לבימת קרקס ותבטל את העיקרון הדמוקרטי של הגבלת הממשלה וריסונה”. יו”ר מרצ, תמר זנדברג, פנתה ליועץ המשפטי לכנסת כדי לקבל את חוות דעתו על החלטת ממשלת המעבר של נתניהו לקדם את החוק, שצפוי לסייע לממשלתו הימנית-קיצונית העתידית.