restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הליכוד לא השיג רוב לחוק המצלמות הגזעני; האופוזיציה החרימה את ההצבעה

12 בספטמבר 2019

58 חברי כנסת תמכו היום (רביעי) בהצבעה על חוק המצלמות הגזעני בקריאה ראשונה, אולם החוק לא עבר מפני שלא זכה לתמיכת 61 ח”כים כנדרש. איש לא התנגד בהצבעה, לאחר שכל חברי האופוזיציה החרימו אותה. יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע בתום ההצבעה כי ההצעה לא אושרה. מוקדם יותר קבע היועץ המשפטי של הכנסת, עו”ד איל ינון, כי נדרש רוב של 61 חברי כנסת בכל אחת מהקריאות לשם אישור החוק.

ח”כ עודה מול נתניהו, בצהריים, במהלך הדיון בכנסת (צילום: הכנסת)

במהלך הדיון הסוער, אמרה חברת הכנסת עאידה תומא-סלימאן (חד”ש) כי “חוק המצלמות והצילום בקלפיות לא מפחיד את הבוחרים הערבים, והם יבואו לקלפיות ויצלמו עצמם בסלפי במהלך ההצבעה”. “אתם מבקשים לגנוב את הבחירות” האשימה. עוד היא הבטיחה כי החברה הערבית תהיה גורם מכריע בהפלת נתניהו.

בדיון על החוק שנערך מוקדם יותר אירע עימות. בתום דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נעמד מולו יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) עם מצלמה, והוצא מהאולם. עודה כתב בטוויטר לאחר העימות: “פתאום יש לו בעיה עם מצלמות”.