restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

המורים הכריזו סכסוך עבודה; ח”כ תומא-סלימאן: יש לחסן את כל העובדים החיוניים

28 בדצמבר 2020

הסתדרות המורים הכריזה אתמול (ראשון) על סכסוך עבודה בדרישה לקדם את המורים בסדרי העדיפויות של החיסונים. זאת במחאה על כך שעובדי ההוראה טרם חוסנו כנגד הקורונה. המשמעות היא שאם בתום ימי הצינון של סכסוך העבודה, עד ה-12 בינואר, לא יהיה פתרון לבעיה תוכל הסתדרות המורים להשבית את הלימודים לרבות את מערך הלמידה מרחוק.

בהסתדרות המורים דורשים לחסן את עובדי ההוראה שחפצים בכך, אולם הממשלה שומרת בינתיים על סדר עדיפויות אחר. מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן-דויד, מסרה כי “לא ייתכן שעובדי ההוראה מקריבים את עצמם בשעה שכלל אזרחי ישראל נמצאים בסגר והמדינה לא תדאג להגנה שלהם מבחינה בריאותית. אין שום סיבה לא לחסן את עובדי ההוראה”.

בן-דוד הדגישה כי גם לפי משרד הבריאות עובדי ההוראה נמצאים בסיכון גבוה. “רק לפני כמה ימים משרד הבריאות פרסם דו”ח לפיו עובדי ההוראה נמצאים בסיכון גבוה להדבקה, בשיעור של 50 אחוזים, ביחס לאוכלוסייה הכללית”. בן דוד הוסיפה ש”אם אין חיסונים – לא יהיו לימודים”. ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) תומכת בהכרזת סכסוך העבודה והוסיפה: “בן-דוד צודקת – אין סיבה שלא יחסנו את המורים בהקדם, ואיתם גם את כל עובדי מערכת הבריאות, העובדים הסוציאליים, המוכרים בחנויות המזון ועובדים חיוניים רבים”.

גם יו”ר ארגון המורים, רן ארז, תומך בדרישה לחסן את עובדי ההוראה. לדבריו שר החינוך, יואב גלנט, “שולח את המורים לחזית ומקריב אותם על מזבח רצונו להצביע על כך שהודות לו מערכת החינוך פועלת. פנינו אליו בעבר והצענו לשלב את פתיחת מערכת החינוך עם חיסון המורים. אף הצענו שיישלחו ניידות לבתי הספר כדי לחסן את המורים ולבדוק בדיקת קורונה את התלמידים ואת כל צוותי ההוראה – וכך גם לא לטרטר אותם לקופות החולים או למרכזי החיסון”.